کد مطلب: 

187682

رونمایی از نخستین سامانه کنسرت آنلاین کشور

چهارشنبه 12 خرداد از نخستین سامانه کنسرت آنلاین کشور رونمایی خواهد شد و علی رضا قربانی خواننده محبوب کشورمان به‌صورت آنلاین ازطریق وب‌سایت «حام» کنسرت خود را اجرا می‌کند.
رونمایی از نخستین سامانه کنسرت آنلاین کشور

به گزارش سیتنا، مدیر سامانه کنسرت آنلاین «حام» در خصوص این سامانه گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در راستای افزایش ظرفیت فرهنگی جامعه، برای نخستین بار در کشور، کنسرت‌های خوانندگان محبوب کشور به‌صورت زنده و ازطریق اینترنت برای مشاهده تمام علاقه‌مندان پخش می‌شود.

حامد عنقا تصریح کرد: در این طرح که با همکاری بهترین مجموعه‌های فرهنگی-هنری، بانکی و مخابراتی کشور برگزار می‌شود، هموطنان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت و خرید بلیط با بهایی اندک، در هر محلی که تمایل داشته باشند، با اتصال به اینترنت، کنسرت خوانندگان محبوب خود را که به شکل حرفه‌ای و با 9 دوربین تصویربرداری می‌شود، از زوایای مختلف تماشا کنند.

این فعال فرهنگی افزود: هدف از راه‌اندازی سامانه کنسرت آنلاین «حام» توسعه فرهنگ عمومی با استفاده از تکنولوژی است که با افزایش دسترسی عمومی و کاهش هزینه‌های مردم، می‌تواند سبب پویایی و نشاط در جامعه شود و از آنجا که کنسرت موسیقی یکی از گران‌ترین محصولات فرهنگی کشور است و باعث مسرت است که با حمایت های انجام شده، می‌توانیم آن‌را به سهولت در اختیار تک تک هموطنان در مناطق مختلف کشور قرار دهیم.

لازم به ذکر است؛ این سامانه از طریق ادرس: http://www.e-haam.ir/ قابل دسترسی می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-31 14:26

افزودن دیدگاه جدید