کد مطلب: 

187657
واعظی در مراسم افتتاح پروژه‌‌های مخابراتی آذربایجان غربی:

مخابرات باید در بین شرکت‌های ارتباطی نقش بزرگتری ایفاء کند

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان غربی، دکتر واعظی نیز به این استان سفر کرد و 127 پروژه‌ی مخابراتی با اعتباری بالغ بر 933 میلیارد ریال در این استان را مورد بهره برداری قرار داد.
مخابرات باید در بین شرکت‌های ارتباطی نقش بزرگتری ایفاء کند

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گفت: با توجه به تغییر و تحول در ترکیب مدیریتی شرکت مخابرات باید منتظر تغییر در حوزه خدمت رسانی و بهتر شدن وضعیت مخابراتی کشور بود.

واعظی با اشاره به برنامه ریزی دراز مدت مخابرات و اعضای هیات مدیره این شرکت پس از تغییر و تحول، گفت: به نظرم این برنامه ها در کمتر از یکسال زمینه ساماندهی وضعیت شرکت مخابرات و تغییر شرایط فعلی را فراهم می سازند.

وی، ضمن توصیف نقش مخابرات به عنوان یک شرکت باسابقه در عرصه خدمات ارتباطی در کشور، گفت: مخابرات باید در تمامی شرایط در بین شرکتهای ارایه خدمات ارتباطی و مخابراتی نقش بزرگتری ایفاء کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: همچنین این شرکت باید با یک نگاه ملی و فارغ از هرگونه جهت گیری خاص به همه مناطق کشور سرویس های یکسان ارایه کند

واعظی، در ادامه با ذکر این تذکر که عرصه فناوری به سرعت در حال تغییر و تحول است، گفت: لازم است با در نظر گرفتن سرعت تحولات در فناوری برنامه های توسعه ای و بلند مدت برای جا نماندن از دنیا پیش بینی و اجراء کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-30 23:34

افزودن دیدگاه جدید