کد مطلب: 

187504

همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ICT برگزار خواهد شد

همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان ها و شرکت های تابعه، روز شنبه هشتم خرداد جاری در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار می‌شود.
همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ICT برگزار خواهد شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، موضوع این همایش «روابط عمومی، افکارعمومی و فضای مجازی» است و تمامی کارشناسان روابط عمومی ستادی و اجرایی سازمان ها، شرکت ها، پژوهشگاه ها و ... زیرمجموعه وزارت ارتباطات از سراسر کشور در آن حضور خواهند داشت، همچنین نمایندگان شرکت های ارتباطی بخش خصوصی نیز در همایش شرکت می کنند.

دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در این همایش به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

گفتنی است؛ در حاشیه‌ی این همایش، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عاملی، استاد دانشگاه و عضو شورای عالی فضای مجازی، دکتر حسین امامی، مدرس دانشگاه و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بانک توسعه صادرات و دکتر اسماعیل قدیمی، استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی کارگاه‌های آموزشی تخصصی برگزار خواهند کرد.

سرهنگ ملوکی، معاون انتظامی یگان حفاظت قوه قضاییه نیز دیگر سخنران این همایش است که در خصوص آسیب ها و جرایم فضای مجازی و امنیت در آن، کارگاهی را برای کارشناسان برگزار خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ همایش امسال بر اساس تصمیم شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات، توسط دانشکده پست و مخابرات برنامه ریزی و اجرا می‌شود و به شرکت کنندگان در همایش گواهینامه آموزشی حضور در همایش اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-27 01:25

افزودن دیدگاه جدید