کد مطلب: 

187376

ارائه‌ی سرویس های استانداری و فرمانداری سمنان بر روی APN رایتل

با حضور استاندار سمنان و مدیرعامل رایتل، فاز اولیه ایجاد زیرساخت های اختصاصی ارتباطی بر بستر تلفن همراه در استان سمنان به بهره برداری رسید.
ارائه‌ی سرویس های استانداری و فرمانداری سمنان بر روی APN رایتل

به گزارش سیتنا، عصر سه شنبه طی جلسه ای در استانداری سمنان و با حضور سیدمجید صدری مدیر عامل رایتل، دکتر خباز استاندار سمنان و جمعی از مدیران استانی و همینطور مدیران شرکت رایتل، تفاهم نامه سه جانبه ای بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل، استانداری سمنان و نهاد ریاست جمهوری منعقد شد.

این تفاهم نامه در راستای اجرایی نمودن توسعه دولت الکترونیک همراه در استان و سیاست های کلی نظام اداری در بخش فناوری اطلاعات با توجه به موضوع توسعه نظام اداری الکترونیک و فراهم آوردن الزامات آن به منظور ارایه خدمات عمومی مطلوب، برتر، نوین و کیفی برای ارتقای سطح رضایتمندی و اعتماد مردم به امضا رسید.

بر این اساس سرویس های مدنظر استانداری و فرمانداری بر روی APN رایتل ارایه شده است و در فاز بعدی خدمات اجرایی که در حال حاضر بر بستر اینترنت ارایه می شود می تواند بر روی این شبکه ها در اختیار مردم قرار گیرد.

گفتنی است؛ سید مجید صدری مدیرعامل رایتل در این مراسم به بررسی و تبیین توسعه زیرساخت های مورد نیاز دولت همراه و دستاوردهای اجرای این پروژه پرداخت.

شایان ذکر است؛ در این جلسه رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت ریاست جمهوری، حسین ملایجردی رییس مجمع دبیرخانه های کل کشور، سید حسین موسوی شهردار سمنان و نیز علی فلاح رییس کانون سراسری دفاتر پیشخوان دولت حضور داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-24 19:22

افزودن دیدگاه جدید