کد مطلب: 

187315

کارگاه آموزشی اینترنت اشیاء در دانشکده‌ی پست و مخابرات برگزار شد

کارگاه آموزشی اینترنت اشیاء (IOT) Internet of Things، توسط پروفسور Joseph Sifakis استاد دانشگاه پلی‌تکنیک گرونوبل فرانسه، در محل سالن کنفرانس دانشکده پست و مخابرات برگزار شد.
کارگاه آموزشی اینترنت اشیاء در دانشکده‌ی پست و مخابرات برگزار شد

به گزارش خبرنگار سیتنا، روابط عمومی دانشکده‌ی علمی کاربردی پست و مخابرات با انتشار خبری، هدف از برگزاری کارگاه آموزشی اینترنت اشیاء را شناسایی و اندازه گیری کیت های فیزیکی ارتباطات و محاسبات سرویس ها و خدمات هوشمند دانست که این فناوری (IOT)، در حوزه های اقتصادی مختلف از قبیل صنعت، کشاورزی، شهرسازی، حمل و نقل، آموزش، استاندارد، سلامت، انرژی و تولید دارای کاربرد است.

آشنایی برای توسعه‌ی حاکمیت IOT و فراهم کردن توان جامع در زمینه های کاربردی مشتری محور و حمایت از زیست بوم های شهری هوشمند و شناسایی مخاطبان (IOT) از دیگر اهداف برگزاری این کلاس می باشد.

شایان ذکر است پروفسور «جوزف سیفاکیس» ملیتی یونانی فرانسوی داشته و علاوه بر تدریس در دانشگاه، در مرکز ملی پژوهش‌های علمی فرانسه، مدیریت مرکز تحقیقات یکپارچه بحران، آزمایشگاه (RISD) «Rigorous System Design» و بنیانگذاری و مدیریت آزمایشگاهVERIMAG نیز فعال می‌باشد.

وی همچنین در سال 2007 به همراه همکارانش، برنده جایزه Turing شده است که از آن به عنوان جایزه نوبل در کامپیوتر یاد می‌شود و از سوی انجمن ماشین‌های محاسب (ACM) به اشخاصی که سهم بسزایی در زمینه کامپیوتر دارند، اعطا می‌گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-23 21:01

افزودن دیدگاه جدید