کد مطلب: 

187123
در مراسم معارفه‌ی جواد جهرمی، صورت گرفت:

استقبال بی‌سابقه از حضور مدیرعاملی جوان و متعهد در راس هرم شرکت زیرساخت

مراسم تودیع محمود خسروی مدیرعامل مستعفی شرکت ارتباطات زیرساخت و معارفه‌ی محمد جواد آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
استقبال بی‌سابقه از حضور مدیرعاملی جوان و متعهد در راس هرم شرکت زیرساخت

به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم معارفه‌ی محمد جواد آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت امروز و با استقبال گسترده‌ی مدیران و متخصصان حوزه‌ی ICT کشور همراه شد به طوریکه هیچ راهی برای حضور در سالن محل برگزاری این مراسم وجود نداشت و علاوه بر سالن شهید قندی وزارت ارتباطات، تالار جنبی روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز با حضور جمع زیادی از مدعوین همراه بود.

این مراسم تودیع و معارفه که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران ارشد این وزارت، دبیر شورای عالی فضای مجازی و مدیران عامل اپراتورهای کشور و جمعی از مدیران و متخصصان حوزه‌ی ICT کشور برگزار شد، محمد جواد آذری جهرمی، عضو سابق هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، به عنوان جانشین خسروی معارفه شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی مهندس محمد جواد آذری جهرمی از اعضای هیات مدیره شرکت زیرساخت را به سمت معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرده بود.

در متن حکم علاوه بر انجام ماموریت های مصوب شرکت، تاکیدات ذیل آمده است:

1- بازنگری در طرح های جامع توسعه شبکه با رعایت اصول صیانت فرهنگی و اقتصاد مقاومتی و با هدف رفع نیاز بازار با در نظر گرفتن الزامات بالادستی و استفاده از نظرات کارشناسان و مشاوران مجرب داخلی و در صورت نیاز بین المللی به منظور استفاده بهینه از سرمایه گذاری ها و ارایه برنامه زمان بندی برای انجام موارد یاد شده

2- اهتمام جدی به ادامه اجرای پروژه های زیر ساخت برای استفاده در شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک

3- اعمال مشتری مداری و توجه جدی به بهبود مستمر کیفیت در ارایه خدمات در ارایه خدمات با رعایت ضوابط و دستورالعمل ها، اعمال قوانین و مقررات، توجه جدی به کاهش هزینه ها و کاهش قیمت تمام شده.

4- ارتقاء سطح مهارت، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی به ویژه جوانان و افزایش نقش آنها در امور مختلف

5- اتمام اتصال 170 شهر کشور وفق مصوبات موجود به شبکه فیبر نوری سراسری تا پایان دولت

6- ارایه خدمات در حوزه فناوری های زیرساختی نظیر IMS، IPTV، MSSP و خدمات مراکز داده در بخش ixp بین الملل و توسعه آنها متناسب با نیاز بازار

در این مراسم، جواد جهرمی از اعتماد وزیر ارتباطات تشکر کرد و گفت: انتخاب من ریسک بزرگی بود و امیدوارم با اقدام و عمل پاسخ این ریسک را بدهیم و جوانها را سربلند کنیم.

مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت ایران از کاهش نرخ زیرساخت بین استانی تا یک ماه آتی و راه اندازی شبکه ترافیک داده در مشهد، تبریز و شیراز تا پایان خرداد ۹۵ خبر داد.

به گزارش سیتنا، مهندس محمد جواد آذری جهرمی از خانواده معظم شهدا، فارغ التحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه صنعت آب و برق، وی شش سال سابقه مدیریت در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با سمت مدیر کل، دو سال سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت رایتل و همچنین بیش از دو سال سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت زیرساخت را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

وی جوانترین مدیر ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

پیش از این محمود خسروی از اوایل فروردین 1389 در این سمت مشغول فعالیت بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-18 19:25

افزودن دیدگاه جدید