کد مطلب: 

186924

تاکید بر اجرای برنامه‌ی کوتاه مدت مخابرات تا شهریور 96

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید بر کسب و کار دیجیتال به عنوان برنامه آینده مخابرات ایران، اظهار داشت: «چارچوب برنامه مخابرات ایران این است که به زودی بتواند خدمات دیجیتال که ترکیبی از CT، IT و مدیا است را به مشتریان خود بر اساس سفارش آن ها و مطابق با استانداردهای جهانی ارایه کند.
تاکید بر اجرای برنامه‌ی کوتاه مدت مخابرات تا شهریور 96

به گزارش سیتنا، دکتر رسول سرائیان در نخستین جلسه کاری خود با مدیران عامل شرکت های مخابرات استان ها ضمن اشاره به برنامه های آینده مخابرات، گفت: طبق مصوبه هیات مدیره جدید، چارچوب برنامه مخابرات در سه بخش کوتاه مدت ، میان مدت و پنج ساله تعریف شده است. بر این اساس، برنامه کوتاه مدت می بایست تا شهریورماه سال 96 اجرا شود.

وی افزود: برنامه میان مدت برای دوره دو ساله هیئت مدیره و در دوران مسوولیت خودم در مخابرات یعنی اردیبهشت ماه 97  تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین ضمن اشاره به توافق نامه ای که با سهامداران تدوین شده است، گفت: این توافق نامه بعد از تصویب هیات مدیره اجرا می شود و با اجرای آن خطوط کلی حرکت آینده مخابرات مشخص می شود.

وی همچنین چالش اصلی کسب وکار در دنیا را استفاده از منابع شبکه شامل سرمایه گذاری و تامین زیرساخت های شبکه اعلام کرد و گفت: شرکت مخابرات ایران در حال حاضر در مقابل افزایش خدمات ، درآمد خطی دارد در حالی که مدیران شرکت های مخابرات استانی می بایست با دیجیتال کردن کسب وکار در حوزه خود ، هردو شاخص ارایه خدمات و درآمد را افزایش دهند.

دکتر سراییان از مدیران عامل شرکت های مخابرات استان ها خواست تا با تشکیل تیمی جوان ، خوش فکر وتوانمند ، مفهوم کسب و کار دیجیتال را کاملا شناخته و قدم های اولیه را برای اجرای این برنامه در شرکت خود بردارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تمامی مدیران مجموعه مخابرات ایران را به پویایی و حرکت تشویق کرد و گفت: مخابرات ایران باید از نظر مالی به نقطه صفر خودش و به آن زمانی که درآمد بالایی داشت برگردد.

وی همچنین بر توجه به حوزه B2B تاکید کرد و گفت: این حوزه بکر و گسترده و ارزش مند است و باید مطالعاتی در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-13 12:03

افزودن دیدگاه جدید