کد مطلب: 

186896
مدیرعامل شرکت توسعه همیان شهر:

خرید در نمایشگاه کتاب با تمامی کارت‌های شتاب امکان پذیر است

مدیرعامل شرکت توسعه همیان شهر، گفت: خرید با کارت های بانکی یا دریافت پول نقد توسط عابر بانک های مستقر در نمایشگاه بین المللی کتاب واقع در شهر آفتاب، هیچ تفاوتی با عابر بانک ها و دستگاههای کارت خوان داخل شهری ندارد و بازدیدکنندگان می توانند از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب برای خرید کتاب استفاده کنند.
خرید در نمایشگاه کتاب با تمامی کارت‌های شتاب امکان پذیر است

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه همیان شهر (وابسته به بانک شهر)، علی صاعدی، مدیرعامل این مجموعه به عنوان متولی صدور انواع کارت های بانک شهر و خدمات شهر الکترونیک، اعلام کرد: خرید با کارت های بانکی یا دریافت پول نقد توسط عابر بانک های مستقر در نمایشگاه بین المللی کتاب واقع در شهر آفتاب، هیچ تفاوتی با عابر بانک ها و دستگاههای کارت خوان داخل شهری ندارد و بازدیدکنندگان می توانند از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب برای خرید کتاب استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به تعداد بن کارت های  صادره از سوی این مرکز برای خرید در نمایشگاه کتاب، گفت: تاکنون در مجموع بیش از 800 هزار بن کارت ویژه نمایشگاه کتاب صادر شده است و پیش بینی می‌کنیم با ادامه روند ثبت نام برای این بن کارت ها، تا پایان این نمایشگاه، تعداد بن کارت ها به بیش از یک میلیون کارت برسد.

به گفته صاعدی، متقاضیان و واجدین شرایط بن کارت ها می‌توانند تا تاریخ 95/02/25 برای دریافت این کارت ها، به سایت نمایشگاه مراجعه و ثبت نام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-12 11:58

افزودن دیدگاه جدید