کد مطلب: 

186674
رئیس جدید هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران:

به دنبال استقرار مدیریت حرفه‌ای در مجموعه‌ی شرکت مخابرات هستیم

در آستانه مبعث مبارک پیامبر اکرم (ص) مراسم تقدیر و تشکر و معارفه مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار برگزار شد.
به دنبال استقرار مدیریت حرفه‌ای در مجموعه‌ی شرکت مخابرات هستیم

به گزارش سیتنا، در این مراسم مهندس قنبری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و رییس جدید هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با تقدیر از زحمات همکاران مخابرات در سال های اخیر که زمینه توسعه فعلی آن را فراهم کرده اند، گفت: ما وارث گنج گرانبهایی هستیم که باید از آن مراقبت کرد.

قنبری با اشاره به برنامه ششم توسعه خاطرنشان کرد: حجم بازار ما گنجایش سه برابر شدن دارد و باید در این برنامه 110 هزار میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری کرد و حداقل 60 هزار میلیارد تومان آن باید در زیرساختهای ارتباطی باشد.

وی ادامه داد: در کار باید نگاه به آینده داشت و البته از گذشته پند گرفت.

قنبری تاکید کرد: در شرکت های سهامی اصل بیانیه مشترک سهامداران مهم است و خوشحالم که قبل از شروع به کار هیات مدیره جدید، بیانیه مشترک را تصویب و به امضای هیات مدیره خواهیم رساند.

وی با تاکید بر تفکیک حاکمیت، مالکیت و مدیریت، گفت: در بیانیه مشترک به دنبال این خواهیم بود که اداره حرفه ای و استقرار مدیریت حرفه ای در مجموعه داشته باشیم.

قنبری افزود: ساختار سازمانی موجود بر اساس ادبیات بنگاهداری شکل نگرفته و نیاز به بازنگری دارد و باید انتظارات مالکیتی را با این ادبیات عجین کرد.

وی از نهادینه کردن بحث همدلی و همزبانی خبر داد و گفت: همه ما جزو خانواده مخابرات به شمار می رویم و جابجایی نیرو امری طبیعی و برای کسب تجربه و حل مشکلات است.

قنبری با تاکید بر لزوم حرکت نو در مجموعه مخابرات، اظهار داشت: باید با عشق به کشور حرکت نوینی را در این مجموعه شکل داد.

وی خاطرنشان ساخت: میثاق ما در هیات مدیره مخابرات عشق به خدمت  است و انتظار ما از همه همکاران در این مقطع کمک به ثمر رسیدن آن است.

وی ادامه داد: اعتقاد راسخ ما این است که همه چیز بدون تردید قابل تغییر و نوسازی است و امیدواریم با همکاری یکدیگر به قله رفیع این بخش اقتصادی کشور دست یابیم.

قنبری در بخش دیگر از سخنان خود با ابلاغ تقدیر وزیر ارتباطات از اعضای سابق شرکت مخابرات، افزود: باید دست به دست یکدیگر داده و اینده خوبی را برای بخش ارتباطی و مخابراتی کشور بسازیم.

همچنین دکتر عمیدیان نیز در سخنانی با اشاره به نقش تنظیم مقررات و کمیسیون در اکوسیستم ICT کشور گفت: از نظر ما بازیگران عرصه ارتباطی کشور یکسان هستند و جایگاه خود را داشته و سعی داریم با این جایگاه بگونه ای برخورد کنیم که بردارها هم افزا شده و در جهت اهداف نظام حرکت کند.

در ادامه این مراسم، دکتر عمیدیان با اشاره به صدور پروانه نسل سه و چهار اظهار داشت: خوشبختانه از زمان صدور پروانه های نسل سه و چهار تا کنون فعالیتهای خوبی در کشور صورت گرفته که با همدلی همکاران مخابرات این مهم به سرمنزل مقصود رسید و قابل تقدیر است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارائه طرح توسعه مخابرات به رگولاتوری خبر داد و گفت: در آینده نزدیک این طرح بررسی و در اولین گام تعرفه ای که باعث تسریع در خدمت بهتر و توسعه خدمات ارزش افزوده گردد در کمیسیون تنظیم مقررات مورد بررسی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: چارچوب افزایش تعرفه با هماهنگی باید طوری تنظیم شود تا بخش ICT کشور در منطقه نه نتها از نظر تعداد مشترکان بلکه از نظر سرویس و ارائه خدمات یکپارچه مقام بالایی کسب کند.

همچنین مهندس سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات نیز در سخنانی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هیات مدیره شرکت گفت: قصد داریم با بهره گیری از سرمایه منحصر به فرد شرکت مخابرات ایران یعنی سهام داران، مشترکان و  کارکنان خود در سراسر کشور و شرکتهای همکار به تحقق اهداف چشم انداز خود دست یابیم.

وی خاطر نشان ساخت: شرکت مخابرات به عنوان سرمایه ملی باید به شرکتی پیش رو در خدمات دیجیتال تبدیل شود که براساس سفارش مشتری و خواسته او خدمت ارائه می دهد.

وی ابراز امیدواری کرد: این اقدام در پنج سال آینده به ثمر نشسته و شرکت مخابرات ایران بتواند سرویس های خود را براساس خواسته مشتری و در کلاس جهانی ارائه دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-04 15:07

دیدگاه‌ها

تصویر رضا
مخابرات. نیاز به مدیرانی حرفه ای و متخصص در رده معاونین و مدیران دارد ، اگه. اقای قنبری چنین راهبری دارد. بجا. ومنطقی هست
ارسال شده توسط رضا در 15 ارديبهشت 95 - 21:35

افزودن دیدگاه جدید