کد مطلب: 

186671

دیدار وزاری ارتباطات ایران و روسیه در حاشیه‌ی فروم جامعه‌ی اطلاعاتی ژنو

دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در حاشیه‌ی «فروم جامعه‌ی اطلاعاتی 2016 ژنو» با نیکلای نیکی فوروف، وزیر ارتباطات روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار وزاری ارتباطات ایران و روسیه در حاشیه‌ی فروم جامعه‌ی اطلاعاتی ژنو

به گزارش خبرنگار سیتنا از ژنو، دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با نیکلای نیکی فوروف، وزیر ارتباطات روسیه در حاشیه‌ی «فروم جامعه‌ی اطلاعاتی 2016» در زمینه‌ی ارتقاء همکاری‌های دو جانبه بین دو وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با توجه به ظرفیت‌های موجود دو کشور در حوزه‌ی ICT بر ارتقاء روابط دو کشور در این حوزه تاکید کرد.

واعظی حوزه‌های تحقیق و پژوهش، امنیت سایبری، تولید مشترک تجهیزات مخابراتی، تولید نرم افزار، استفاده صلح امیز از فضای ماوراء جو در حوزه‌ی تلکام را از مواردی عنوان کرد که دو کشور در این زمینه‌ها می‌توان همکاری کنند.

واعظی با توجه به روابط خوب دو کشور در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های تلنولوژیکی بین دو وزارتخانه همانند سایر عرصه‌ها گسترش یابد.

دو طرف در پایان این دیدار خواستار همکاری بیشتر در حوزه‌های اینترنت، فضای مجازی و امنیت شبکه و همچنین همکاری در مجامع بین المللی شده و بر همکاری بیشتر بخش خصوصی هر دو کشور در این حوزه تاکید کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-04 13:53

افزودن دیدگاه جدید