کد مطلب: 

186659

معرفی تکنولوژی «خنک‌کنندگی دوگانه» در یخچال جدید سامسونگ

در این مطلب به معرفی کلی یخچال بالافریزر سامسونگ از سری RT7000 با ویژگی منحصر به فردTwin cooling Plus می‌پردازیم که تحولی در این حوزه محسوب می‌شود و تمامی مواردی که به عنوان نیاز مصرف‌کنندگان در بالا به آنها اشاره کردیم را پاسخ می‌دهد.
معرفی تکنولوژی «خنک‌کنندگی دوگانه» در یخچال جدید سامسونگ

به گزارش سیتنا، چندین دهه پیش از این، عادت استفاده از مواد غذایی سالم و طبیعی، فرهنگی مرسوم در بین خانواد‌ه‌های ایرانی بود که به تدریج با تغییر سبک زندگی، رواج شهرنشینی و تولید محصولاتی نظیر یخچال، این عادت تغییر کرد و شیوه نگهداری و استفاده مواد غذایی هم به دنبال آن متفاوت شد. اما این روزها درباره استفاده از مواد غذایی تازه و سالم در آشپزی و اهمیت آن مطالب بسیاری گفته می‌شود و اکثر خانواده‌ها سعی می‌کنند تا آنجا که امکان دارد از مواد غذایی مانده، کمتر استفاده کنند؛ ولی اشتغال به فعالیت‌های روزمره و شلوغی‌های زندگی مدرن باعث می‌شود کمتر وقت مناسب برای خرید مواد غذایی به صورت روزانه مهیا شود و از طرف دیگر امکان نگهداری مطلوب این مواد در یخچال به دلیل محدودیت‌هایی از جمله محدودیت فضا یا نبود سیستم‌های خنک‌کننده مناسب کم است.

این‌ها تعدادی از مشکلات مصرف‌کنندگان است که شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌‌خانگی برای بهبود محصولات خود در نظر می‌گیرند، اما هر محصولی ممکن است پاسخگوی برخی از این نیازها باشد و انتخاب محصولی که بتواند تا حد زیادی نگرانی‌ و دغدغه‌های خانواده‌ها را رفع کند به سختی امکان‌پذیر است.

در اینجا به معرفی کلی یخچال بالافریزر سامسونگ از سری RT7000  با ویژگی منحصر به فردTwin cooling Plus می‌پردازیم که تحولی در این حوزه محسوب می‌شود و تمامی مواردی که به عنوان نیاز مصرف‌کنندگان در بالا به آنها اشاره کردیم را پاسخ می‌دهد.

مواد غذایی را مثل روز اول و تازه میل کنید!
تجربه پلاسیده شدن سبزیجات در یخچال، برای اکثر خانم‌ها پیش آمده و در نهایت منجر به دور ریخته شدن آن سبزیجات شده است؛ یا مواردی که طعم طبیعی میوه‌ها بعد از مدت زمانی نگهداری در یخچال تغییر می‌کند و طراوت اولیه را ندارد. این‌ها مواردی است که در یخچال جدید سامسونگ قطعا تجربه نخواهید کرد. میزان رطوبت در مدل‌های متداول یخچال 30 درصد است، اما این میزان در یخچال جدید سامسونگ به 70 درصد رسیده است. در یخچال‌های بالافریزر جدید سامسونگ (سری RT7000) از فناوری خنک‌کنندگی دوگانه (Twin cooling plus) استفاده شده که باعث می‌شود رطوبت و تازگی مواد غذایی برای مدت بیشتری حفظ شود. در واقع با کمک این تکنولوژی می‌توان مواد غذایی را در مدت زمان طولانی، بدون آنکه از تازگی آنها کاسته شود، در یخچال نگهداری کرد. سامسونگ این فناوری را که پیش از این در محصولات ساید‌بای‌ساید خود معرفی کرده بود، برای اولین بار در محصولات بالافریزر خود نیز ارائه کرده است.

نگران طعم و بوی بد مواد غذایی فریزر نباشید!
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال راه‌حلی برای از جلوگیری از ایجاد طعم و بوی نامطبوع در فریزر خود باشید، به عنوان مثال هنگام نوشیدن آب، بوی ماهی در آن احساس کنید یا در حین خوردن بستنی متوجه شوید که طعم اولیه‌اش را از دست داده و بوی مواد غذایی می‌دهد. دلیل اصلی ایجاد این بوهای نامطبوع، گردش هوای مشترک بین یخچال و فریزر است، زیرا که در مدل‌های معمولی یخچال، یک خنک‌کننده مشترک فضای یخچال و فریزر را خنک می‌کند که باعث تبادل جریان هوایی بین این دو فضا می‌شود، درنتیجه بوی مواد غذایی یخچال همراه جریان هوا وارد فریزر می‌شود و اقلام یخ‌زده، بوی مواد غذایی داخل یخچال را می‌گیرند. اما در یخچال RT7000، دو خنک‌کننده مجزا برای محفظه‌های یخچال و فریزر وجود دارد که مانع از تبادل جریان هوا بین یخچال و فریزر می‌شود و به این ترتیب از بو گرفتن مواد غذایی داخل فریزر جلوگیری می‌کند.

با خیال راحت خرید کنید، نگران فضای یخچال نباشید!
این روزها اکثر خانواده‌ها، مخصوصا جوان‌ها در خانه‌های‌شان با محدودیت فضا مواجه هستند و این محدودیت معمولا در آشپزخانه و برای خانم‌ها محسوس‌تر است و زمانی بیشتر به چشم می‌آید که باید مواد غذایی خریداری شده را در یخچال جاسازی کنند. در این شرایط یخچالی که فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نکند و در عین حال فضای درونی بیشتری داشته باشد بهترین گزینه می‌تواند باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال RT7000 ظرفیت بالای آن است که به خانواده‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی خریدهای کلی‌شان را انجام دهند و نگران نگهداری آن‌ها نباشند. مدل RT840  این یخچال با ظرفیت 620 لیتری، دارای فضای کافی برای نگهداری از خریدهای هفتگی یک خانواده است. گنجایش بیشتر این یخچال در حالی است که ابعاد آن، هیچ تغییری نکرده است، بلکه از طریق عایق‌بندی مناسب و باریک شدن دیواره‌های دستگاه، فضای داخلی بیشتری در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. همچنین RT7000 این امکان را فراهم می‌کند تا خانواده‌ها از فضای یخچال به‌طور مفید بهره ببرند و مواد غذایی را نه در یک فضای از قبل طراحی شده و خاص، که در تمامی طبقات یخچال و فریزر، نگهداری کنند.

به میل خودتان کاربری یخچال و فریزرتان را مدیریت کنید!
فضای درون یخچال‌های فعلی تا حدی دست مصرف‌کننده را برای استفاده بهینه باز می‌گذارد و با این حال باز هم شرایطی پیش می‌آید که انعطاف و تغییر در کارایی یخچال می‌تواند به کمک مصرف‌کننده بیاید و نیاز آنها را رفع کند. به عنوان مثال هنگامی که مهمان دارید و ترجیح می‌دهید، فضای بیشتری از یخچال در اختیار داشته باشید یا اینکه قصد سفر دارید و برای جلوگیری از مصرف انرژی، تمایل دارید یخچال را خاموش کنید، اما وجود مواد غذایی درون فریزر مانع می‌شود. سامسونگ برای این نیاز، راه‌حلی نوآورانه در نظر گرفته و فناوری تبدیل هوشمند (Smart Conversion) را طراحی کرده است. این فناوری به کاربر امکان انتخاب نوع کارکرد یخچال بر اساس نیاز او را می‌دهد. در این شرایط برای مثال‌های ذکر شده، مصرف‌کننده‌ای که نیاز به فضای بیشتری در یخچال دارد، به راحتی می‌تواند کاربری بخش فریزر را نیز به یخچال تغییر دهد یا در صورت عدم نیاز به یخچال، آن قسمت را غیرفعال کند.

یخچال جدید سامسونگ، دارای امکانات جانبی متعدد دیگری از جمله کمپرسور اینورتر دیجیتال است که مصرف انرژی را تا 40 درصد کاهش می‌دهد. یخ‌ساز این یخچال نیز متحرک است و کاربر می‌تواند در صورت نیاز به فضای بیشتر داخل فریزر، آن را از محفظه خارج کند. علاوه بر این، یخچال RT7000 دارای محافظ ضدباکتری است که باکتری‌های داخل یخچال را استریلیزه می‌کند و بیش از 99.9% از آن‌ها را با فیلترکردن از بین می‌برد. این یخچال در سه مدل RT840, RT860و RT820 به بازار معرفی شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-04 00:49

افزودن دیدگاه جدید