کد مطلب: 

186655
مدیرعامل رایتل، تاکید کرد:

عرضه‌ی اوراق اجاره‌ی رایتل در راستای هدفمندسازی نقدینگی در کشور

مدیرعامل رایتل، گفت: با انتشار اوراق صکوک رایتل علاوه بر مشارکت عموم در پروژه طرح توسعه با پشتوانه دارایی‏‌های شرکت، ضمن پرداخت سود ثابت ماهیانه به هدفمندسازی نقدینگی در کشور و تقویت هر چه بیشتر بازار سرمایه برای حضور در بازارهای بین المللی نیز کمک شایانی می‏‌شود.
عرضه‌ی اوراق اجاره‌ی رایتل در راستای هدفمندسازی نقدینگی در کشور

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، در حاشیه مراسم عرضه‌ی 2 هزار میلیارد ریال اوراق اجاره رایتل و در پاسخ به خبرنگار بورس مبنی بر دلیل واگذاری این اوراق، گفت: همانگونه که اطلاع دارید مطابق دستورات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و سیاست‎های دولت محترم، تمام ارکان اقتصادی کشور در راستای منافع ملی و اهداف راهبردی تعیین شده مشغول فعالیت هستند. تمرکز فعالیت‏‌های تامین منابع مالی در بازار سرمایه و بورس و اوراق بهادار موجب تقویت اقتصاد ملی و هدفمندسازی جریان‏های نقدینگی در کشور  خواهد شد.

صدری در ادامه گفت: سیاست‏‌های اخیر دولت مبنی بر خروج از وضعیت رکورد - تورمی و کنترل نرخ تورم به منظور بهبود معیشت افراد اجتماع و تقویت اقتصاد داخلی جهت ارتباط با بازار تجارت بین‏المللی سرلوحه‌ی فعالیت‏‌های تجاری تمامی بنگاه‏های اقتصادی قرار گرفته و بالطبع شرکت خدمات ارتباطی رایتل از این قاعده مستثنی نیست. 

وی با اشاره به اینکه شرکت خدمات ارتباطی رایتل از جمله شرکت‏های سازمان تامین اجتماعی است که در صنعت اپراتور به منظور ارایه خدمات نوین ارتباطی تشکیل و در حال اجرای طرح توسعه زیرساخت‏های مخابراتی کشور است عنوان کرد: در این میان مطابق استراتژی‏های تعیین شده از سوی مدیران عالی شرکت و با عنایت به بازدهی طرح‏های مخابراتی، شرکت اقدام به انتشار اوراق صکوک (اوراق قرضه اسلامی) جهت تامین منابع مالی نموده است.

صدری متذکر شد: با انتشار اوراق صکوک علاوه بر مشارکت عموم در پروژه طرح توسعه با پشتوانه دارایی‏‌های شرکت، ضمن پرداخت سود ثابت ماهیانه به هدفمندسازی نقدینگی در کشور و تقویت هر چه بیشتر بازار سرمایه برای حضور در بازارهای بین المللی نیز کمک شایانی می‏‌شود.

وی افزود: در مجموع این واگذاری در راستای توسعه هر چه بیشتر و سریعتر خدمات رایتل صورت گرفته است و این اپراتور در تلاش است تا پاسخگوی اعتماد مشترکانش بوده و همواره بهترین خدمات را با پایین‌ترین قیمت در اختیارشان قرار دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-03 23:51

افزودن دیدگاه جدید