کد مطلب: 

186597

دختر ۱۲ ساله نیویورکی به اشتباه دوید و مدال گرفت!

یک دختر نوجوان در غرب نیویورک که روز یک‌شنبه برای شرکت در یک مسابقه دوی پنج کیلومتری رفته بود به اشتباه به شرکت‌کنندگان نیمه‌ماراتن پیوست. او توانست مسیر را با موفقیت به انتها برساند و مدال دریافت کند.
دختر ۱۲ ساله نیویورکی به اشتباه دوید و مدال گرفت!

به گزارش سیتنا، یک دختر ۱۲ ساله نیویورکی به طور اتفاقی در یک مسابقه نیمه‌ماراتن شرکت کرد و مدال گرفت. این دختر نوجوان که لی‌آدیانز رودریگوئز نام دارد برای شرکت در یک کارزار سلامتی در یک دوی ۵ کیلومتری ثبت نام کرده بود اما در روز مسابقه با تصور اینکه دیر رسیده و مسابقه آغاز شده به جمع کسانی که برای شرکت در مسابقه نیمه‌ماراتن در آن‌جا بودند پیوست. بنابراین او به جای اینکه پنج کیلومتر بدود، ۲۱ کیلومتر دوید. او موفق شد نیمه‌ماراتن را در دو ساعت و ۴۳ دقیقه و ۳۱ ثانیه به اتمام برساند و مدال بگیرد.

مادر لی‌آدیانز به رسانه‌ها گفته است که دخترش او را حسابی ترسانده است. پس از آن‌ که مسابقه پنج کیلومتری دو خاتمه می‌یابد و مادرش او را در میان شرکت‌کنندگان نمی‌یابد نگران دخترش می‌شود و دو ساعت بعد در حالی که به دنبال دخترش می‌گشته، می‌بیند پلیس دخترش را یافته است که مدالی هم در دست دارد. لی‌آدیانز به پلیس که زودتر او را پیدا کرده بود گفته بود می‌خواهد مسیر را به پایان برساند و بعد با او خواهد رفت.

لی‌آدیانز به شبکه ان بی سی نیویورک گفته است: «بعد از مدتی فهمیده بودم که دارم در نیمه‌ماراتن می‌دوم اما می‌خواستم به دویدن ادامه دهم، می‌خواستم تمامش کنم.»

لی‌آدیانز برای این‌که بتواند در مسابقه پنج کیلومتر شرکت کند دو ماه تمرین کرده بود. تمرینی که ظاهرا آنقدر موثر بود که او توانست یک نیمه‌ماراتن را به پایان برساند.

او گفته است که نمی‌داند احساس‌اش را چطور بیان کند: «مثل این بود که زمان متوقف شده بود و من بر بام دنیا بودم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-01 22:33

افزودن دیدگاه جدید