کد مطلب: 

186595

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی خانم سوئدی در سنندج

با شکایت خانم ایرانی مقیم کشور سوئد، عامل انتشار تصاویر خصوصی در سنندج دستگیر شد.
دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی خانم سوئدی در سنندج

به گزارش سیتنا، رئیس پلیس فتا انتظامی استان کردستان از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی خانم ایرانی مقیم سوئد خبر داد.

سرهنگ "فرامرز شاکری" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وصول یک فقره پرونده جرایم رایانه ای با موضوع انتشار فیلم و تصاویرخصوصی در فضای مجازی  به دادخواهی خانمی ایرانی مقیم کشور سوئد رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت .

وی گفت: در بررسی های صورت گرفته اظهارات شاکیه حاکی از این بود که  فردی ناشناس در فضای مجازی و از طریق نرم افزار های اینستاگرام ، وایبر و تلگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در فضای مجازی نموده است لذا از شخص یا اشخاصی که اقدام به این فعل مجرمانه  نموده اند  شاکی و تقاضایی رسیدگی دارد.

رئیس پلیس فتا انتظامی استان کردستان ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی ، مهندسی اجتماعی و ایجاد ارتباط صوری با گردانندگان صفحات مجرمانه و همچنین بررسی مستندات واصله از طرف شاکیه ، متهم شناسایی و در شهرستان سنندج دستگیر شد.

سرهنگ شاکری افزود : پس از انتقال متهم به پلیس فتا ، از متهم  تحقیق ، بدوا منکر قضیه بوده اما  پس از مواجهه با دلائل و مستندات موجود نهایتا به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: متهم در اعترافات خود اذعان داشت با استفاده از شبکه اجتماعی تانگو با شاکیه که در خارج از کشور اقامت دارد آشنا  و پس  از حضور وی در ایران با او در ارتباط بوده است اما بعد از مدتی شاکیه بصورت یکطرفه با  من قطع رابطه  کرده  که به انگیزه انتقام جویی و تسویه حساب شخصی ، اقدام به انتشار تصاویری خصوصی شاکیه کردم.

این مقام انتظامی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به اعتراف متهم به بزه انتسابی پرونده تکمیلاً درمعیت متهم به دادسرا ارسال و برای متهم به اتهام انتشار فیلم و عکس خصوصی در فضای مجازی قرار قانونی مناسب صادر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-01 22:00

افزودن دیدگاه جدید