کد مطلب: 

186572

نشست سهامدارن عمده شرکت مخابرات ایران با اعضای جدید هیات مدیره

جلسه مشترک سهامداران عمده شرکت مخابرات ایران با اعضای جدید هیات مدیره این شرکت و همراه اول، با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نهم اردیبهشت سال جاری در ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
نشست سهامدارن عمده شرکت مخابرات ایران با اعضای جدید هیات مدیره

به گزارش سیتنا، در این نشست "موافقت نامه شرکاء " که مورد تایید سهامداران عمده قرار گرفت، برای اجرا به هیات مدیره شرکت های مخابرات ایران و همراه اول ابلاغ شد.

دکتر واعظی در این نشست ضمن تاکید بر وفاق و همدلی بین مدیران ارشد حوزه ارتباطات، گفت: در دنیای امروز مخابرات و ارتباطات به یکی از ارکان اصلی زندگی اجتماعی انسان ها تبدیل شده و توجه به این حوزه سرلوحه کار تمامی دولت ها قرار گرفته است.

وزیر ارتباطات با اشاره به لزوم بازنگری در برنامه های توسعه ای شرکت های حوزه آی سی تی، افزود: با توجه به تحولات سریع این فناوری در دنیای امروز همچنین رشد نیاز جامعه و مردم به خدمات آی سی تی، بایستی در برنامه های توسعه ای این حوزه بازنگری جدی صورت گیرد تا بتوانیم مطالبات افکار عمومی را پاسخگو باشیم.

همچنین در این نشست، اصلاح و بهینه سازی شرایط برای ایجاد بستر مناسب در راستای افزایش کارایی، بهره وری، انگیزش منابع انسانی، تفکیک امور حاکمیت، مالکیت و مدیریت در حل مسائل فی مابین و مدیریت حرفه ای مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-01 10:34

افزودن دیدگاه جدید