کد مطلب: 

186555

75 درصد تخفیف برای خرید سیم‌کارت اعتباری و دیتای رایتل در تبریز

مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل، جهت رفاه هر چه بیشتر هموطنان، در شهر تبریز افتتاح شد.
75 درصد تخفیف برای خرید سیم‌کارت اعتباری و دیتای رایتل در تبریز

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات این اپراتور برای ارایه سرویسهای حضوری و بیواسطه در استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز افتتاح شد.

بنابراین گزارش، این مرکز که در فلکه دانشگاه پاساژ نسیم راه اندازی شده است، تمامی محصولات و سرویسهای رایتل و همچنین خدمات پس از فروش آن را ارایه می نماید و امکان تست تمامی خدمات و اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز در این مرکز فراهم است.

فروش انواع سیمکارت رایتل، انواع بسته های اینترنتی، انواع مودم، انواع آنتی ویروس، تعویض سیمکارت، تغییرمالکیت، اصلاح مشخصات، تنظیمات تلفن همراه و فعالسازی سیمکارت در این مرکز امکان پذیر است.

گفتنی است همزمان با افتتاح این مرکز، رایتل نسبت به ارایه طرحی تشویقی نیز اقدام نموده است.

در این طرح مشترکین فعلی رایتل که در تاریخ 11 تا 13  اردیبهشت ماه به مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل مراجعه کنند میتوانند از بسته های مصرفی اینترنت هدیه برای انواع سیمکارت دایمی، اعتباری و دیتا بهرهمند میشوند.

همچنین مشترکین جدیدی که در این بازه زمانی نسبت به خرید سیمکارت اعتباری و دیتا از این مرکز اقدام کنند، از 75 درصد تخفیف در قیمت این سیمکارتها بهرهمند میشوند.

شایان ذکر است این طرح تنها در تاریخ اعلام شده و فقط در مرکز تازه افتتاح شده تبریز قابل اجرا میباشد و به هر فرد حداکثر 2 سیمکارت اعتباری با 75 درصد تخفیف ارایه میگردد.

گفتنی است ساعت کاری مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات تبریز شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9:30 تا 21 میباشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-30 19:19

افزودن دیدگاه جدید