کد مطلب: 

186554

یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با مشارکت رایتل برگزار شد

یازدهمین جشنواره پروژه‌های دانش آموزی تبیان با حضور و مشارکت رایتل، نهم و دهم اردیبهشت ماه برگزار شد.
یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با مشارکت رایتل برگزار شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، یازدهمین دوره از سری جشنواره‌‌های دانش آموزی تبیان در تاریخ نهم و دهم اردیبهشت ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
گفتنی است در همکاری مشترک رایتل و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در یازدهمین دوره این جشنواره دانش آموزی، موسسه تبیان از امکانات زیرساختی رایتل برای تسهیل در اجرای پروژه، توسط کاربران خود بهره برد.
به این ترتیب که پژوهشگران تبیانی از زمان ثبت نام تا پایان دوره برگزاری جشنواره، هر ماه از 500 مگابایت حجم ترافیک اختصاصی هدیه، ویژه استفاده از وب‌‌سایت تبیان برخوردار شدند. همچنین جهت تسهیل در ارتباطات اعضای گروه در دوره اجرای پروژه و انجام تحقیقات، امکان تماس صوتی رایگان بین اعضای هر گروه تا پایان دوره برگزاری جشنواره از سوی رایتل میسر شده بود.
شایان ذکر است رایتل امکان تماس رایگان با تلفن گویای دبیرخانه جشنواره را برای دارندگان سیم‌‌کارت اعتباری رایتل در طرح ویژه جشنواره فراهم کرده بود.
طرح پروژه های دانش آموزی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، بر اساس استاندارد یادگیری بر مبنای جستجوگری در بین معلمان و دانش آموزان ایرانی طراحی شده است و بر آن است تا با استفاده از تکنولوژی‌‌های جدید شیوه آموزش و لذت بردن از علوم را بهبود بخشد.
پروژه‌‌های مذکور برای گسترش فرهنگ پژوهش، لذت بردن ازدانستن و عمیق کردن فهم دانش آموزان توسط اساتید و با تایید کارشناسان سازمان استعدادهای درخشان طراحی شده اند.
گفتنی است ثبت نام یازدهمین جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی تبیان از تاریخ 13 آبان سال 94 مصادف با روز دانش آموز از طریق سایت تبیان انجام و برنامه اختتامیه آن در اردیبهشت ماه سال 95  در دانشگاه  شهید بهشتی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-30 19:18

افزودن دیدگاه جدید