کد مطلب: 

186521
بدنه‌ی کارشناسی شرکت مخابرات منتظر تحول باشند

اولویت کاری "برات قنبری" در شرکت مخابرات ایران چیست؟

برات قنبری، با حفظ مواضع پیشین خود در انتقاد از نحوه‌ی واگذاری شرکت مخابرات ایران و آنچه در سال‌های واگذاری این شرکت بر سر سرمایه‌های مالی و انسانی این شرکت آمده است، بهبود وضعیت معیشت کارکنان و ارتباط مدیریت با بدنه‌ی کارشناسی شرکت مخابرات ایران را از اولویت‌های نخست کاری خود می‌داند.
اولویت کاری "برات قنبری" در شرکت مخابرات ایران چیست؟

به گزارش خبرنگار سیتنا، طی احکام جداگانه ای از سوی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، برات قنبری، لطیف وصلی، مظفر پوررنجبر و حمیدرضا رفیعی به عنوان اعضای هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران معرفی شدند. بر البته اعضای هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران پنج نفر می‌باشند که با انتخاب این چهار نفر تنها یک نفر باقی می‌ماند که او نیز در روزهای آینده معرفی می‌شود.

بر اساس ماده‌ی 33 اساسنامه‌ی شرکت مخابرات ایران، هیات مدیره در اولین جلسه‌ی خود که حداکثر یک هفته بعد از انتخاب تشکیل می شود از بین اعضای خود یک نفر را به عنوان رییس و یک نفر را به عنوان نایب رییس تعیین می‌کنند. بعلاوه بر اساس ماده‌ی 42 اساسنامه، هیات مدیره یک شخص حقیقی را از بین اعضای خود یا خارج به عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب می کنند.

شنیده‌های خبرنگار سیتنا حاکی است؛ توافق‌های صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران برای انتصاب برات قنبری به عنوان رئیس هیات مدیره و رسول سرائیان به عنوان مدیرعامل این شرکت انجام شده است.

اما برات قنبری، با حفظ مواضع پیشین خود در انتقاد از نحوه‌ی واگذاری شرکت مخابرات ایران و آنچه در سال‌های واگذاری این شرکت بر سر سرمایه‌های مالی و انسانی این شرکت آمده است، بهبود وضعیت معیشت کارکنان و ارتباط مدیریت با بدنه‌ی کارشناسی شرکت مخابرات ایران را از اولویت‌های نخست کاری خود می‌داند که انتظار می‌رود با تجربیات کلان مدیریتی قنبری در حوزه‌ی مخابرات کشور، این مهم در آینده‌ی نزدیک محقق شود.

برات قنبری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیش از این رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، معاون اشتغال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (وزارت پست و تلگراف و تلفن)، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون ارتباطات و برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، قائم مقام رئیس شورایعالی انفورماتیک کشور، مدیرکل پست و مخابرات سازمان برنامه و بودجه و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بوده است.

سیتنا برای این مدیر ارزشمند حوزه‌ی ارتباطات کشور که با قبول مسوولیت در بخش مخابرات، آبروی سی سال اندی خود را گرو گذاشته است، آرزوی موفقیت دارد و از بدنه‌ی کارشناسی شرکت مخابرات ایران عاجزانه درخواست می‌کند که با نگاهی متفاوت به این انتصاب، این مدیر باتجربه را در نیل به اهداف کلان مورد نظر برای سروسامان دادن به شرکت مخابرات ایران یاری دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-30 00:41

دیدگاه‌ها

تصویر احویزادگان محمد کریم
برای برادر بزرگوار اقای قنبری ارزوی موفقیت داشته و امیدواریم ایشان بتوانند به صاحبان سهام تفهیم کنند که پس ندادن ودایع مردم تصرف غیر قانونی و نامشروع اموال مردم است و هرچه سریعتر باید به ملت عودت گردد.
ارسال شده توسط احویزادگان محمد کریم در 11 ارديبهشت 95 - 22:26
تصویر حسینی
سلام البته که مدیر با سابقه ای هست ولی نگفتید این مدیر سی ساله چه اقدامات شایانی داشته است؟ راستی انتصاب یک مدیر دولتی تصمیم گیر در مورد بخش خصوصی در راس یک شرکت خصوصی دیگر چه مدلی است که در دولت تدبیر و امید انجام می شود؟ می شود از تحمید و تمجیدهای سیتنا فهمید و سیتنا می تواند به بحث بگذارد؟؟
ارسال شده توسط حسینی در 11 ارديبهشت 95 - 09:28

افزودن دیدگاه جدید