کد مطلب: 

186476
پشت پرده‌ی توافق دولت و سهامدار عمده‌ی مخابرات؛

واکاوی دلیل انتصاب منتقد واعظی به عنوان نماینده‌ی دولت در هیات مدیره‌‌ی مخابرات

به نظر می‌رسد با معرفی ترکیب جدید هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، توافق کلان دولت و سهامدار عمده‌ی مخابرات انجام شده و به این دلیل "پوررنجبر" منتقد عملکرد وزیر ارتباطات به نمایندگی از دولت در هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران قرار گرفته تا از آن طرف هم صندلی ریاست هیات مدیره‌ی این شرکت به "برات قنبری" معاون وزیر ارتباطات برسد.
واکاوی دلیل انتصاب منتقد واعظی به عنوان نماینده‌ی دولت در هیات مدیره‌‌ی مخابرات

به گزارش سیتنا، روز گذشته "مظفر پوررنجبر" مدیرعامل اسبق شرکت مخابرات ایران با حکم محمود واعظی، وزیر ارتباطات به عنوان نماینده‌ی سهام دولت در هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران منصوب شد. پوررنجبر در زمان مدیرعاملی مخابرات و پس از آن یکی از منتقدین جدی عملکرد وزیر ارتباطات در حوزه‌ی مدیریتی شرکت مخابرات بوده است.

با انتصاب "لطیف وصلی" دیگر عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات توسط وزیر ارتباطات، دو عضو هیات مدیره یعنی نماینده‌ی شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان به نمایندگی از سهام عدالت و وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت انتخاب شدند و دیگر سه عضو هیات مدیره سهم سهامدار عمده (مالک بلوک 50 درصد +یک سهم) است که دو نفر یعنی "برات قنبری" و "حمیدرضا رفیعی" انتخاب و نفر سوم نیز طی روزهای آتی معرفی می شود.

شنیده‌های خبرنگار سیتنا حاکی است که در این بین، "برات قنبری" معاون وزیر ارتباطات با حفظ سمت خود در وزارت ارتباطات، به عنوان رئیس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران نیز انتخاب می‌شود.

به نظر می‌رسد با معرفی این ترکیب، توافق کلان دولت و سهامدار عمده‌ی مخابرات انجام شده و به این دلیل "پوررنجبر" منتقد عملکرد وزیر ارتباطات به نمایندگی از دولت در هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران قرار گرفته تا از آن طرف هم صندلی ریاست هیات مدیره‌ی این شرکت به "برات قنبری" معاون وزیر ارتباطات برسد تا با این ترکیب و پس از یک سال عدم حضور نمایندگان دولت در جلسات هیات مدیره‌ی مخابرات، نهایتا راس هرم مدیریتی این شرکت سروسامان گیرد و سهامداران با خیالی آسوده تر تحولات را نظاره کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-27 11:07

دیدگاه‌ها

تصویر حسینی
سلام عجب سوالی است؟ نترسیدیدسهم تان کم شود؟ بسیار بجا سوال کردید! چند احتمال می رود: 1. داستان این به آن در هست؟ به این منتقد داده اند تا جناب قنبری را بنشانند! 2. بعید می دانم اما این منتقد هم با .... دگردیسی یافته و تغییرات عمده نموده است. 3. در دولت تدبیر و امید همه چیز قاطی پاطی شده است از جمله دولتی- خصوصی و جابجائی سهام. 4. بهتر است یک مسابقه شایانی از نحوه ابتکارات جناب وزیر بگذارید تا مردم بیشتر متوجه بشوند. خب شترمرغی شدن امور از هنرمندی اهالی تدبیر و امید است که آخرش برجام نافرجام می شود و بعد همه مرده شورها به گریه می افتند!!
ارسال شده توسط حسینی در 11 ارديبهشت 95 - 09:37

افزودن دیدگاه جدید