کد مطلب: 

186060

کلیپی جدید و نامتعارف از شینا شیرانی، مجری سابق پرس تی‌وی!

"شینا شیرانی" از مجریان سابق شبکه‌ی پرس‌ تی‌ وی که چندی پیش با خروج از ایران و طرح ادعاهایی غیراخلاقی علیه همکارانش در این شبکه‌، به سرعت در شبکه های اجتماعی جنجالی شد، اخیرا ویدئویی عجیب منتشر کرده است.
کلیپی جدید و نامتعارف از شینا شیرانی، مجری سابق پرس تی‌وی!

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا (citna.ir)، حدود 2 ماه پیش، فایلی صوتی تحت عنوان مکالمه "شینا شیرانی" از مجریان شبکه پرس تی وی با یکی از مدیرانش در این شبکه منتشر شد که به دلیل طرح مسائل غیراخلاقی در حین این مکالمه، به سرعت در فضای مجازی و مخصوصا کانال های تلگرامی مورد توجه قرار گرفت؛ اگرچه ادعای این خانم در خصوص همکارش اثبات نشد.

حال و پس از گذشت مدت زمانی اندک از طرح این ادعا، ویدئویی عجیب و البته غیرمتعارف توسط خانم شیرانی منتشر شده که او در کنار جوانی سیاه پوست نشان می دهد که ظاهرا با این خانم در ارتباط است.

اگرچه این خانم که هم اکنون در خارج از کشور به سر می برد در ارتباطات شخصی خود آزاد است، ولی با مرور رفتار او پس از خروج از کشور و طرح ادعاهایی در خصوص همکارانش (فارغ از ماهیت آن و تایید یا تکذیب ادعا) و حاشیه سازی‌ به دنبال طرح این ادعاها، اینک که این ویدئو و رفتار غیرمتعارف وی در این کلیپ نمایش داده می شود، به نظر می رسد این حاشیه سازی ها سناریویی بوده که با اهدافی خاص به اجرا درآمده است.

انتهای پیام   

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2016-04-11 02:15

افزودن دیدگاه جدید