کد مطلب: 

186050

شگرد داروخانه‌های آنلاین برای تقلب و کلاهبرداری

رئیس پلیس فتا مازندران در خصوص شگرد کلاهبرداران با فروش داروهای داروخانه ای به صورت آنلاین به شهروندان هشدار داد.
شگرد داروخانه‌های آنلاین برای تقلب و کلاهبرداری

به گزارش سیتنا، سرهنگ "حسن محمدنژاد" رئیس پلیس فتا مازندران، گفت: این تقلب و کلاهبرداری شامل محصولات و خدماتی است که از دید مردم مجاز به نظر می رسند و می توانند جایگزین روش های درمانی و طبی باشند.
وی افزود: کلاهبرداران، قربانیان خود را با شیوه های مختلف متقاعد به خرید محصول و یا خدمات خود می کنند. و در بعضی موارد با بیان این که قیمت محصول آن ها در مقایسه با دیگر کالاها و شیوه های پزشکی بسیار پایین تر است، فرد را راضی به خرید می کنند.

سرهنگ محمدنژاد خاطر نشان کرد: این افراد در برخی موارد با اشاره به نتایج درمانی معجزه آسا و شگفت انگیز محصول، خریدار را فریب داده و از وی کلاهبرداری می کنند.

رئیس پلیس فتای مازندران، افزود: نوع دیگری از کلاهبرداری های درمانی مربوط به داروخانه های آنلاین جعلی است، که به ارائه برخی داروهای بدون نسخه می پردازند.

وی افزود: داروهایی که اکثراً تقلبی و یا تاریخ گذشته هستند، داروهایی که فرد پس از مصرف آن ها نه تنها بیماری اش بهبود پیدا نکرده، بلکه با عوارض و مشکلات جدید روبرو شده است و همچنین بیماری قبلی او نیز تشدید پیدا کرده است. در این گونه موارد باز پس گیری پول و پیدا کردن فروشنده ای که شما آن را از طریق اینترنت پیدا کرده اید و اطلاعات کاملی از آن در دست ندارید،با تلاش و پیگیری کارشناسان پلیس فتا شناسایی می شوند.

سرهنگ محمدنژاد با هشدار به شهروندان، عنوان داشت:خرید آنلاین محصولات و خدمات پزشکی و درمانی از افراد شیاد و کلاهبردار، علاوه بر این که باعث می شود محصولات و خدمات بی کیفیت، تقلبی و بلا استفاده دریافت کنید.شما را با این خطر مواجه می سازد که هنگام پرداخت آنلاین در سایت این افراد، ممکن است اطلاعات هویتی و کارت بانکی شما مورد سوءاستفاده قرار بگیرد و از حساب شما برداشت غیر قانونی صورت بگیرد.

وی عنوان داشت: هزاران نوع از محصولات دارویی و بهداشتی تقلبی و بی کیفیت برای فروش از طریق تبلیغات اینترنتی، پیامکی، ماهواره ای و ... وجود دارد. مهم ترین عامل و بهترین توصیه برای این که گرفتار افراد سود جو و کلاهبردار نشویم این است که در موقع خرید این گونه محصولات بسیار دقت کنیم و با احتیاط عمل کنیم.

رئیس پلیس فتای مازندران ، اظهار داشت: با توجه به افزایش کلاهبرداری های آنلاین، در صورت مشاهده هرگونه کلاهبرداری اینترنتی،آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش "گزارش وب ‌سایت ‌های متخلف" گزارش کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-10 16:43

افزودن دیدگاه جدید