کد مطلب: 

185939

شرکت صنایع ارتباطی آوا برگزیده موفق در تولید ملی جشنواره خوارزمی شد

در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی، عنوان برگزیده موفق در تولید ملی به طرح تجاری‌سازی سوئیچ تلفنی ترکیبی نسل جدید با قابلیت ارتباط با شبکه‌های IT اختصاص یافت؛ این طرح توسط انوشیروان مرآت و با همکاری داود ادیب و پیام شعبانیان در شرکت صنایع ارتباطی آوا اجرایی شده است.
شرکت صنایع ارتباطی آوا برگزیده موفق در تولید ملی جشنواره خوارزمی شد

به گزارش خبرنگار سیتنا، در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از 23 طرح برتر مربوط به محققان داخلی، ایرانیان مقیم خارج و محققان بین‌المللی تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره که از ابتدای خرداد ماه 94 اقدام به پذیرش طرح‌ها کرد، 628 طرح در پنج محور پژوهشی پذیرش شد و از مجموع طرح‌های دریافت شده، 402 طرح از سوی پژوهشگران داخلی ارائه شد. در بخش خارجی این جشنواره نیز 226 طرح از محققان 44 کشور دنیا دریافت شد که از این تعداد 14 طرح از سوی ایرانیان مقیم خارج از کشور بوده است.

طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در 16 گروه تخصصی برق و کامپیوتر، مکانیک، فناوری‌های شیمیایی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، زیست فناوری، محیط زیست و علوم پایه‌ پزشکی، عمران، معماری و هنر، علوم پزشکی، مواد، متالوژی و انرژی‌های نو، فناوری‌های نانو، صنایع و مدیریت فناوری، هوافضا، نرم افزار، فناوری اطلاعات و مکاترونیک مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در این دوره از جشنواره، عنوان برگزیده موفق در تولید ملی به طرح تجاری‌سازی سوئیچ تلفنی ترکیبی نسل جدید با قابلیت ارتباط با شبکه‌های IT اختصاص یافت؛ این طرح توسط انوشیروان مرآت و با همکاری داود ادیب و پیام شعبانیان در شرکت صنایع ارتباطی آوا اجرایی شده است.

شرکت صنایع ارتباطی آوا، با بیش  از پانزده سال تجربه و برخورداری از مهارت و دانش کارشناسان متخصص، یکی از صنایع دانش بنیان کشور و پیشگام در زمینه فناوری های نوین مخابراتی می باشد. این شرکت، برای نخستین بار در ایران، از سال 1379، طراحی و تولید مراکز تلفن نسل جدید مبتنی بر شبکه را بر اساس جدیدترین فناوری مخابراتی جهان NGN و IMS آغاز نمود.

سوئیچ های مخابراتی نسل جدید با نام تجاری «آوا» در رده های Enterprise و Carrier Grade از ظرفیت های پایین (چند صد شماره) تا ظرفیت های بالا (میلیون شماره) به همراه تجهیزات Access Gateway با توانایی ارتباط با انواع مدیا و پروتکل های استاندارد مخابراتی، تولید می شوند.

صنایع ارتباطی آوا با بهره گیری از توان بخش های مختلف تحقیق و توسعه خود، در سال 1394 با طراحی و تولید بومی گوشی های تلفن مبتنی بر شبکه صوتی و تصویری، چرخه تولید تجهیزات مخابراتی نسل جدید را به صورت ساخت داخل کامل کرد.

تجهیزات مخابراتی و مراکز تماس «آوا» با ارائه امکانات گسترده جهت استفاده بهینه از منابع مخابراتی، یکپارچه سازی ارتباطات در سازمان های دارای پراکندگی جغرافیایی، قابلیت های مرکز تماس (Call Center)، پاسخگویی اتوماتیک به تماس گیرندگان، قابلیت دریافت خطوط E1 مخابراتی، گزارش گیری مدیریتی و اشراف کامل به کارکرد مخابراتی در سطوح کارشناسی و مدیریتی ، فکس مجازی، صندوق صوتی، دسترسی مستقیم از بیرون و ده ها امکان و قابلیت و خدمات ارزش افزوده ی دیگر، توانسته اند به کارنامه درخشانی در توسعه شبکه مخابراتی سازمان ها و مؤسسات معتبر ایرانی دست یابند.

این شرکت خود توانسته با پیاده سازی مجموعه متنوعی از ایده ها و تولید محصولات نوآورانه، به طور مستمر نسبت به ارتقای کیفی و کمی سبد محصولات خود اقدام نماید.

همچنین، راهکارهای جدید این شرکت برای شبکه مخابرات عمومی مبتنی بر ساختار IMS طراحی شده که قابلیت پیاده سازی در سیستم های دارای پراکندگی جغرافیایی و مدیریت یکپارچه شبکه را فراهم می آورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-04 16:14

افزودن دیدگاه جدید