کد مطلب: 

185736

رونمایی از نسل جدید قبوض برق

یک مقام مسئول در توانیر از آغاز انتشار و توزیع صورت‌حساب تخصصی برق، ویژه مشترکان دیماندی بالای یک مگاوات در برخی از استان‌های کشور خبر داد.
رونمایی از نسل جدید قبوض برق

به گزارش سیتنا، محمود حقی فام با اشاره به رونمایی و آغاز انتشار و توزیع صورت حساب تخصصی برق، ویژه مشترکان دیماندی پرمصرف بالای یک مگاوات در برخی از استان‌های کشور، گفت: از این صورت حساب انحصاری و مستقل ویژه مشترکان دیماندی بالای یک مگاوات برای اولین بار در صنعت برق در شرکت توزیع برق استان مرکزی رونمایی شد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اعلام اینکه در این صورت حساب جدول مصرف انرژی و عملکرد طرح ذخیره عملیاتی و همکاری صنایع مشمول و توصیه‌های مدیریت مصرف برق درج شده است، تصریح کرد: بر این اساس مشترکان دیماندی می‌توانند از مزیت‌های نسل جدید قبوض برق استفاده کنند.

این مقام مسئول در تشریح مزیت قبوض جدید برق ویژه مشترکان پرمصرف، توضیح داد: جابه جایی فعالیت از ساعت پیک به کم باری، اعمال تعمیرات و تعطیلات سالیانه، انتقال تعطیلی از روز جمعه به یکی از روزهای هفته به جز پنجشنبه، به کارگیری مولدهای مقیاس کوچک (خود تامین) و مشارکت در طرح ذخیره عملیاتی (کاهش بار مصرفی با اعلام قبلی شرکت توزیع برق) صنعت برق را در کاهش پیک تابستان در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور همکاری کنند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خاطرنشان کرد: مشترکان برای بهره مندی از مزیت‌های قبوض جدید برق می‌توانند در صورت تمایل به ادارت خدمات مشترکان برق در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-25 12:24

افزودن دیدگاه جدید