کد مطلب: 

185658

عکس اینستاگرامی از سردار سلیمانی وسط میدان نبرد

اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی با انتشار عکسی از حاج قاسم در وسط میدان نبرد، به روز شد.
عکس اینستاگرامی از سردار سلیمانی وسط میدان نبرد

به گزارش سیتنا، صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی با انتشار عکسی از ایشان به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان نبرد منتشر کرد و بیانات رهبر انقلاب در مورد اهمیت تشکیل سپاه پاسداران را باز نشر نمود.

«می خواهند روزی بگویند اصلا سپاه قدس چرا تشکیل شده است... رهبرانقلاب:‌‌ تدریجا موضوع را به این خواهند کشاند که چرا اصلا نیروی_قدس تشکیل شده؟ چرا سپاه تشکیل شده است؟ چرا باید سیاست های داخلی جمهوری اسلامی طبق قانون اساسی، چرا باید با اسلام تطبیق پیدا کند؟
شما وقتی در مقابل دشمن در حالی که می توانید ایستادگی کنید؛ عقب نشینی کردید دشمن جلو می آید و متوقف نمی شود.‌‌‌این همان چیزی است که بارها عرض کرده‌ام. این تغییر سیرت جمهوری اسلامی است.ممکن است صورت باقی بماند ولی از محتوای خود به کلی تهی شود.
دشمن این را می خواهد و اگر جمهوری اسلامی بنا بر این تحلیل دشمن خواسته، بنا بر تحلیل که ان ها تزریق می کنند در اذهان نخبگان و افکار عمومی ملت، اگر جمهوری اسلامی و ملت ایران می خواهد از شر آمریکا راحت شود باید از محتوای جمهوری اسلامی و اسلام دست بردارد. از مفاهیم اسلامی و امنیت خود باید دست بردارد».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-22 09:43

افزودن دیدگاه جدید