کد مطلب: 

185633

ارائه‌ی بسته‌های جدید اینترنت رایتل با سرعت پایه و حرفه‌ای

در ادامه معرفی بسته‌های متنوع اینترنتی رایتل، این اپراتور بسته‌های جدیدی را با سرعت پایه و حرفه‌ای معرفی کرد.
ارائه‌ی بسته‌های جدید اینترنت رایتل با سرعت پایه و حرفه‌ای

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: در ادامه ارایه بسته های جدید اینترنتی برای پوشش نیازهای تمامی مشترکین ، این اپراتور بسته های جدید دیگری را برای سیمکارتهای دایمی واعتباری عرضه کرد.

گفتنی است؛ بسته های ارایه شده متنوع بوده و در بسته مصرفی اینترنت با سرعت پایه مشترکین میتوانند با تنوع 9 بسته از 200 مگابایت روزانه تا 36 گیگابایت سالانه و در بسته مصرفی اینترنت حرفه ای نیز با تنوع یازده بسته از 300 مگابایت روزانه تا 100 گیگابایت سالانه بهره مند شوند.

مشترکین می توانید مطابق نیاز خود، هر یک از بسته های ارایه شده را خریداری و به میزان قابل توجهی در هزینه مصرفی اینترنت، صرفه جویی نمایید. جهت اطلاع به صفحه بسته های اینترنت دایمی و اعتباری مراجعه نمایید. در صورت خرید بسته های بلند مدت، امکان استفاده از حجم ترافیک رایگان ویژه وب سایت و اپلیکیشن های آپارات و فیلیمو نیز به صورت هدیه در نظر گرفته شده است. 

قابل ذکر است؛ خرید و فعالسازی هر کدام از بسته ها از راه های مختلفی از جمله سامانه کد دستوری USSD، وب سایت رایتل/ صفحه اصلی خرید بسته ، سامانه مدیریت حساب ، فروشگاه های رایتل و یا مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش و خدمات رایتل ، امکان پذیر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-19 15:56

افزودن دیدگاه جدید