کد مطلب: 

185614

کلیپ/ آگهی اینستاگرامی ترامپ علیه کلینتون با صدای سگ!

در حالیکه هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا بی رقیب در انتخابات درون حزبی دموکراتها و جمهوریخواهان پیروز می شوند، گاهی از یکدیگر انتقادات تند و تیزی را مطرح می کنند.
کلیپ/ آگهی اینستاگرامی ترامپ علیه کلینتون با صدای سگ!

به گزارش سیتنا، دونالد ترامپ که معمولا لحن تند تری دارد، در یک آگهی اینستاگرامی کلینتون را طوری نشان داده که در مقابل تهدیدات صدای سگ در می آورد.
 
اینستاگرام ترامپ این آگهی را گذاشته که در آن ابتدا هنر رزمی پوتین و بعد تهدید داعش را  نشان می دهد. سپس رمیکس صدای هیلاری کلینتون به گونه ای که صدای سگ در می آورد نشان داده می شود  و در نهایت خنده موزیانه ولادیمیر پوتین آمده است.
 
با این آگهی ترامپ می گوید کلینتون برای رهبری آمریکا اماده نیست چون او در مقابل داعش و پوتین که دو تهدید آمریکا هستند ناتوان است.
 
این آگهی ترامپ انتقادات زیادی علیه او برانگیخته است؛ از جمله، سایت فورچن، این آگهی ترامپ را جنون آمیز نامیده است.
 
ترامپ در حالی از ضعف کلینتون در مقابل پوتین گفته که پیش‌تر در مناظره با هم حزبی های خود گفته بود که "پوتین رهبری قوی‌تر از اوباماست" و حتی گفته بود که "رییس جمهور شوم با پوتین همکاری می کنم".

تا زمان انتشار این خبر، هیلاری کلینتون به این آگهی واکنشی نشان نداده است، اما ساعاتی پس از انتشار گسترده‌ی این کلیپ در فضای مجازی این فیلم از سایت‌های اینترنتی برداشته شد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-17 20:14

افزودن دیدگاه جدید