کد مطلب: 

185437

برگزاری آزمون جذب نیروی انسانی پست بانک

پست بانک ایران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود در سراسر کشور، اقدام به جذب نیرو از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی کرده ‌است.
برگزاری آزمون جذب نیروی انسانی پست بانک

به گزارش سیتنا، در این آزمون که در رده‌های شغلی و رشته‌های موردنیاز با مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس برگزار می‌شود داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می‌توانند شرکت کنند.

رده‌های شغلی موردنیاز نگهبان، متصدی امور بانکی، کارشناس ارزی و کارشناس حقوقی است و عناوین آزمون عمومی برای تمامی رده‌های شغلی شامل زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ریاضی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی و آزمون اختصاصی برای رده شغلی کارشناس حقوقی شامل متون حقوقی(انگلیسی)، حقوق تجارت، حقوق مدنی، آئین دادرسی مدنی و کیفری و متون فقه، رده شغلی متصدی کارشناس(ارزی) شامل مالیه بین‌الملل، تجارت بین‌الملل بانکداری بین‌الملل، خرید و سفارشات خارجی و زبان انگلیسی(بازرگانی) است.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه ثبت‌نام و همچنین عناوین شغلی مورد نیاز استان‌ها به وب‌سایت این بانک مراجعه کنند.

ثبت‌نام طی شانزدهم تا بیست‌و‌هفتم اسفندماه سال‌جاری انجام و کارت ورود به جلسه آزمون و تاریخ برگزاری آن نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-06 21:33

افزودن دیدگاه جدید