کد مطلب: 

185255

هاکاتریپ، اولین ماراتن برنامه نویسی در حوزه گردشگری

هاکاتریپ، اولین ماراتن برنامه نویسی موبایل و وب در حوزه‌ی گردشگری است که در روزهای 19 الی 21 اسفندماه 1394 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
هاکاتریپ، اولین ماراتن برنامه نویسی در حوزه گردشگری

به گزارش سیتنا، هاکاتریپ با حضور 40 تیم 3 تا 5 نفره برگزار می شود و تیم‌ها در روز اول با چالش‌های خود آشنا شده و به کمک مربیان به ارائه‌ی راه‌حل‌هایی برای این چالش‌ها می‌پردازند.

مربیان حاضر در هاکاتریپ، با توجه به پارامتر‌های ارزیابی که از قبل در اختیارشان قرار داده شده است در این مرحله 10 تیم را برای ارائه‌ی نهایی محصولشان در برابر داوران انتخاب می کنند.

در نهایت با توجه به معیارهای گزینش داوری، تیم‌های اول تا سوم انتخاب و  جوایزی به آنها اهدا می شود.

هاکاتریپ، به میزبانی دانشگاه شهیدبهشتی، آژانس مسافرتی علی بابا (alibaba.ir) و با همکاری مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی و انجمن علمی دانشکده کامپیوتر این دانشگاه در حوزه‌ی گردشگری با هدف پوشش‌دهی خلاهای موجود در این حوزه، با توجه به دوران پسابرجام و همگام با گشایش مرزهای کشور بر روی گردشگران برگزار می‌شود.

داوری این رویداد بر عهده دکتر محمود نشاطی (عضو هیئت علمی دانشکده کامپیوتر شهیدبهشتی)، عطا خلیقی (مدیرعامل پویاسافت)، علی تیماجچی (مدیرعامل فرانگر) و مجید حسینی نژاد (مدیرعامل آژانس سفرهای علی‌بابا) می‌باشد. همچنین از جمله مربیان این رویداد عبارتند از محمدرضا طاهری، پویا کندری، محمدرضا عبادی‌پور، نیماقاضی، اشکان بروج و ....

مراسم اختتامیه جمعه  ساعت 17 آغاز می شود و تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی محصول خود را  در برابر داوران به نمایش خواهند گذاشت. سه تیم اول به ترتیب سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون تومان جایزه نقدی را از آن خود خواهند کرد.

اطلاعات مربوط به رویداد هاکاتریپ اعم از برگزاری، زمان‌بندی، ‌معرفی داوران،  مربیان و تیم اجرایی، شاخص‌های داوری و خبرهای آتی هاکاتریپ را در وب‌سایت hackatrip.com دنبال کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-28 00:29

افزودن دیدگاه جدید