کد مطلب: 

185095

حسادت زنانه منجر به هتک حیثیت در فضای مجازی شد!

زن جوان که در پی حسادت با یکی از اعضای فامیل تصاویر خصوصی وی را در فضای سایبر منتشر کرده بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
حسادت زنانه منجر به هتک حیثیت در فضای مجازی شد!

به گزارش سیتنا، فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با اعلام این خبر گفت: در پی مرجوعه قضایی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی زنی جوان در شبکه اجتماعی تلگرام تیمی از پلیس فتا برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ علی اصغر مختاری افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی در فضای سایبر عامل انتشار تصاویر خصوصی این زن جوان را که مدیر گروه این شبکه اجتماعی است را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

وی تصریح کرد: متهم که خانمی جوان است در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با مستندات دیجیتالی کشف شده به بزه انتسابی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی شاکی اعتراف و اظهار داشت با این خانم نسبت فامیلی داشت و در پی تعریف و تمجید های شوهرش از این خانم با بدست آوردن تصاویر خصوصی اش آنها را در شبکه اجتماعی تلگرام منتشرکرده است.

سرهنگ مختاری با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی خاطر نشان کرد: هر کسی که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در محیط مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-23 23:37

افزودن دیدگاه جدید