کد مطلب: 

184634
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی، خبر داد:

اجرای 40 طرح منطبق بر دولت الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تامین اجتماعی جزو سازمان هایی است که بیشترین خدمات را به مردم ارائه می دهد، گفت: تنوع و تعدد خدمات در این سازمان به گونه ای است که آن را در شمار متمایزترین سازمانها قرار داده است.
اجرای 40 طرح منطبق بر دولت الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی

به گزارش سیتنا، مهندس سید ابوالحسن پورحسینی، اظهار داشت: خدماتی که در این سازمان ارائه می شود با بیش از نیمی از مردم کشور در ارتباط است چرا که در حال حاضر بالغ بر 40 میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی سازمانی هزینه محور است، افزود: در واقع این سازمان باید هزینه های خود را مدیریت کند و به همین جهت برای  ارائه سرویس های بهتر و صرفه جویی در هزینه های خود نیاز دارد به سمت فناوری اطلاعات برود.

وی تصریح کرد: با توجه به توسعه ای که در دنیا در صنعت آی تی و تکنولوژی اطلاعات اتفاق افتاده است، از این رو سازمان تامین اجتماعی نیز به این سمت حرکت کرده و خدمات خود را به صورت غیر حضوری و متمرکز ارائه می دهد.

پور حسینی با بیان اینکه در حال حاضر سرویس هایی که ارائه می شود در راستای سیاست های دولت الکترونیک است، گفت: هدف این سازمان، رسیدن به تامین اجتماعی الکترونیک است. به این معنا که بتوانیم تمامی سرویس های خود را از طریق بستر وب و یا غیر حضوری به مردم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف بیش از 40 طرح در حوزه آی تی سازمان تامین اجتماعی تدارک دیده شده است و همراهی خوبی نیز از سوی هیات مدیره این سازمان انجام شده است.

پورحسینی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که چنانچه زیرساختهای اینترنتی کشور به سطح مطلوب برسد، بتوانیم این 40 طرح را طی دو سال آینده به نتیجه برسانیم که به نوبه خود تحولی اساسی در سازمان تامین اجتماعی شکل خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی با بیان اینکه چنانچه دیدگاه مدیریت ارشد سازمانها از نگاه پشتیبان به آی تی به عنوان یک مبحث پویا تغییر کند، این صنعت می تواند در جامعه و بخش های مختلف حاکمیتی ظهور پیدا کند و نمایان شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-14 13:45

افزودن دیدگاه جدید