کد مطلب: 

184539

اعضای هیأت مدیره شرکت ثامن سپهر کیش منصوب شدند

از سوی سرپرست شرکت مخابرات ایران، اعضای جدید هیأت مدیره شرکت ثامن سپهر کیش منصوب شدند.
اعضای هیأت مدیره شرکت ثامن سپهر کیش منصوب شدند

به گزارش سیتنا، از سوی مهندس دهناد، سرپرست شرکت مخابرات ایران، داوود زارعیان، سیدرهام حسینی، جمشید قضاتی و کتایون پورمهدی با حفظ سمت به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره شرکت ثامن سپهر کیش منصوب شدند.

در متن این احکام آمده است:

امید است با نصب العین قرار دادن تقوای الهی و با بهره گیری از اختیاراتی که به موجب قوانین جاری کشور و اساسنامه به جنابعالی تفویض می گردد، با رعایت صرفه و صلاح شرکت، همراه با سایر اعضاء محترم هیأت مدیره در پیشبرد فعالیت های شرکت، نقش مؤثر ایفا نمایید.

در ظل توجهات ولی عصر (عج)، توفیقات جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشبرد اهداف عالیه شرکت از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

گفتنی است؛ شرکت خدمات و آموزش های نوین تجهیزات مخابراتی ثامن سپهر کیش با هدف افزایش کارایی نیروی انسانی و همسویی آموزش گیرندگان با محیط فرهنگی، فرصت آفرینی و ظرفیت سازی عملی برای شرکت مخابرات ایران، از اواخر سال 1391، فعالیت خود را آغاز کرده است.

این شرکت بر اساس تصمیم هیات مدیره و با سهامداری شرکت مخابرات ایران ، شرکت مخابرات هرمزگان، دانشکده علمی کاربردی مخابرات و ZTE چین با هدف ارایه خدمات آموزشی جدید در مورد تجهیزات مخابراتی تشکیل شده است.

شرکت ثامن سپهر کیش با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مرتبط با تجهیزات نوین مخابراتی، در راستای بومی سازی دانش صنعت مخابرات و ICT گام بر می دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-11 21:03

افزودن دیدگاه جدید