کد مطلب: 

184436
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام، خبر داد:

ارائه‌ی بسته‌های مشوقی و حمایتی به صنایع IT در منطقه ویژه اقتصادی پیام

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام، گفت: سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام می توانند با استفاده از معافیت های گمرکی، اداری و مشوق های سرمایه گذاری با هزینه کمتر زمینه تولید با کفیت و ایجاد اشتغال و صادرات را فراهم آوررند.
ارائه‌ی بسته‌های مشوقی و حمایتی به صنایع IT در منطقه ویژه اقتصادی پیام

به گزارش سیتنا، مناطق ویژه به عنوان پایلوت سرمایه گذاری و تجارت آزاد، انبارداری، برنامه ریزی صادرات و خدمات داد و ستد شکل گرفته است و در این میان سرمایه گذاران که مواد اولیه تولیدات را وارد می کنند برای استفاده از تسهیلات و بهره مندی از قوانین ، امتیازات و مزایای مناطق ویژه و حذف پیچ و خم های اداری و کاغذ بازی و... رو به مناطق ویژه برای فعالیت‌های صنعتی و تجاری و اقتصادی می آورند.

منطقه ویژه اقتصادی پیام به لحاظ موقعیت استراتژیک از جمله نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در مراکز مهم تولید و مصرف کالا و خدمات و مجاورت داشتن با مراکز اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و ارتباط مستقیم با شاهراه های مهم  ارتباطی کشور (هوایی ، زمینی ، ریلی) مکان بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری خصوصی داخلی و خارجی می باشد که با تسهیل قوانین منطقه ویژه باعث ایجاد تحول اقتصادی در منطقه و کشور شده وخواهد شد.

مهندس مختاری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام با بیان اینکه تکمیل و واگذاری فاز یک صنعتی منطقه ویژه اقتصادی پیام به مساحت 40 هکتار با گذشت 10 سال شکل گرفت و تکمیل شد، اظهار داشت: توسعه صنعتی فاز دو منطقه ویژه به مساحت 56 هکتار از اردیبهشت سال 94  آغاز شد که طی مدت 8 ماه با صرف هزینه بیش از 200 میلیارد ریال زیرساخت‌های مربوطه شامل تامین برق مطمئن از تولید و توزیع ، آب و شبکه و تصفیه خانه فاضلاب و ایستگاههای فشار گاز و شبکه گاز رسانی،‌ خیایان بندی، پیاده رو سازی، کانال جمع آوری ابهای سطحی و بلوار فضای سبز و 12 هزار متر مربع سوله و استقرار پست بانک برای انجام فعالیتهای ارزی ریالی و .... برای حضور سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده شده است.

محمد علی مختاری تاکید کرد: سرمایه گذاران می توانند با استفاده از معافیت های گمرکی ، اداری و مشوق های سرمایه گذاری با هزینه کمتر زمینه تولید با کفیت و ایجاد اشتغال و صادرات را فراهم آوررند.

ریس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی پیام مزیت‌ها و ظرفیت‌های این منطقه را برشمرد و گفت: وجود فرودگاه بین المللی و امکان بهره گیری از کلیه تاسیسات و امکانات فرودگاهی و دارا بودن شرایط اقلیمی مناسب و امکان بهره گیری از نیروی کار آموزش دیده و و ماهر در تمام سطوح با مهارت فنی حرفه ای و تحصیل کرده و وجود انبارهای متعدد روباز و سر پوشیده  و امکانات و تجهیزات تخلیه و بار گیری و انبارداری و استقرار اداره کل گمرکات استان البرز  گذر نامه ، بانک ها ، بیمه ها و ... از جمله مزیتهای نسبی است که در کنار آنها بسته های مشوقی و حمایتی برای صنایع IT و های تک فراهم شده که سرمایه گذاران می توانند با استفاده از این تسهیلات سود بیشتری در تولید محصولات با کیفیت حاصل نمایند و در بازار رقابت خارجی شرکت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-09 12:17

افزودن دیدگاه جدید