کد مطلب: 

184432

تعلیق دو مدیر پرس‌تی‌وی در پی انتشار فایل صوتی شینا شیرانی

به دنبال انتشار فایل صوتی با محتوای غیراخلاقی توسط "شینا شیرانی" از مجریان سابق پرس تی وی و طرح ادعاهایی علیه دو نفر از کارکنان شبکه پرس تی وی، روابط عمومی این شبکه توضیحاتی ارایه کرد.
تعلیق دو مدیر پرس‌تی‌وی در پی انتشار فایل صوتی شینا شیرانی

به گزارش سیتنا، روابط عمومی پرس تی وی عصر دوشنبه به ایرنا اعلام کرد: علی رغم اینکه اصولا فایل صوتی از لحاظ قانونی و قضایی وجاهت نداشته و شکایتی نیز تاکنون ارائه نشده است، اما به دلیل اهمیت موضوع ، مسوولان ذیربط در حال رسیدگی به آن و تشخیص صحت و سقم این ادعا بوده و تا مشخص شدن نتایج کامل تحقیقات ، این دو تن تعلیق شده اند.

روابط عمومی شبکه تاکید دارد انتشار این فایل صوتی با مباشرت افراد مخالف نظام و بهره برداری سیاسی و بدون طرح شکایت به مراجع متعدد قانونی در داخل کشور مشکوک است.

بر اساس توضیحات روابط عمومی پرس تی وی ، بطور طبیعی انتظار می رفت هرکس ادعایی دارد و به دنبال رسیدگی است قبل از طرح در افکار عمومی و فضای مجازی موضوع را به مراجع قانونی منعکس کند نه آنکه اقدام به جریان سازی خبری و سناریو سازی نماید.

پیش از این نیز سیتنا ضمن انتشار خبر ادعای این مجری سابق شبکه پرس تی وی، تاکید کرده بود: "فارغ از تایید یا تکذیب ادعای مذکور، بهتر نبود که در صورت صحت مباحث مطروحه، این خانم مجری موضوع را در داخل کشور و از طریق مجاری رسمی و قانونی در سازمان صداوسیما و یا سایر نهادهای مسوول قضایی پیگیری می‌کرد؟ و اگر قصد افشاگری هم داشت طبیعتا می توانست همین مباحثی که هم اکنون و در خارج از کشور مطرح کرده است را در داخل کشور مطرح کرده و از طریق همین شبکه‌های مجازی منتشر کند و پیگیر اثبات ادعاهایش و برخورد قانونی با خاطیان باشد".

برای مشاهده متن خبر سیتنا اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-09 00:50

دیدگاه‌ها

تصویر علی
جناب در هر صورت اگر کلیپ تصنعی بود باید غلیظ تر و رکیک تر حرف میزد و نمیگفت من جلوی خودمو میگیرمو فلانو بهمان... اینم خودشه و وقتی صدای خودشم هست ردگیری پیامای کتبیش و صوتا باید صورت بگیره و اگه کسی بی ناموس بازی دراورده و بر خلاف موازین اسلامی رفتار کرده نه تنها باید اخراج شه بلکه باید رسیدگی فوری شه تا مبادا حضرت حق دو روز دیگه گریبان سهلنگاریمونو بگیره... خواهشا کوتاه نیاین و دفاع نکنین. شاید این خانم از ترس نونش بوده یا بارها فرصت داده که دست از سرش بردارنو برنداشتن که دیرتر اینکارو کرد و حتما اینکه داره مکالمه رو ادامه میده بخاطر اینکه فهمیده بوده تنها راه رهاییش از این گناه اجباری همینه... مبادا حق ناموستون ضایع شه... اگر کسی اینکار خلاف انسانیتو اسلامیتو کرده باید درس عبرت شه تا خدای ناکرده کسی جرات به تعرض به ناموس ملت رو نکنه...
ارسال شده توسط علی در 23 اسفند 94 - 15:11
تصویر یاسمین
آره از مراجع داخلی پیگیری میکرد که به سرنوشت ر ج دچار می شد!!!
ارسال شده توسط یاسمین در 22 بهمن 94 - 04:20
تصویر سید
حقیقت تلخه و دفاعی نداره مردم باهوشن و فساد زیاده که آقای محمدی میگه دگه از دسته ما زده بیرون و کار سخت شده مجازات شدید درس عبرت برای دیگران هست تا موقعی که ببخشد آدامه داره ....
ارسال شده توسط سید در 21 بهمن 94 - 13:02
تصویر علی
خب؟ نتیجه؟ دادش من وقتی یه همچین شایعاتی سر زبانها میوفته منو یاد قضیه "افک" در دوران پیامبر(ص) میندازه. ما به خودمون میگیم: پناه برخدا ما مطلع نیستیم شایعه رو نقل نمیکنیم. ولی امثال شما باید به درستی اطلاع رسانی کنند و به بیان خبر و اگر مگر و غیرو بسنده نکنند. بلکه واقعیت را بررسی و رسمن اعلام نمایند. ما همچنان منتظر بیان واقعیت از سمت شما هستیم. خیر پیش.
ارسال شده توسط علی در 20 بهمن 94 - 10:21
تصویر حامد
میگوید آقای ع نفوذ دارد یعنی خطش رو میخونن یعنی حرف عمادی رو تایید میکنن ...، حالا شما میگی بهتر نبود از مراجع داخلی پیگیری کنه؟
ارسال شده توسط حامد در 20 بهمن 94 - 10:08
تصویر شجاع
آره راست میگین شما... شما ماله نکشین و این گند رو پاک نکنین کی این کارو بکنه؟ خجالت آوره که جای محکوم کردن دارین فرافکنی میکنین.
ارسال شده توسط شجاع در 20 بهمن 94 - 02:05

افزودن دیدگاه جدید