کد مطلب: 

184366
واعظی در جلسه شورای اداری استان کرمان، وعده داد:

بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت روستایی 1900 روستای کرمان تا نیمه شعبان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان این که تا نیمه شعبان اینترنت پرسرعت روستایی 1900 روستای کرمان به بهره برداری می رسد، گفت: اینترنت پرسرعت در سلامت الکترونیک، آموزش الکترونیک و جلوگیری از رفت و آمدهای بیهوده بسیار حایز اهمیت است.
بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت روستایی 1900 روستای کرمان تا نیمه شعبان

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر واعظی در جلسه شورای اداری استان کرمان حضور یافت و پروژه های ارتباطی و فناوری اطلاعاتی این استان را افتتاح کرد.

واعظی در این جلسه به تقارن دهه مبارک فجر و اجرایی شدن برجام اشاره کرد و گفت: توسعه در استان ها نیاز به کار گروهی و عقلانیت دارد و با شادابی بیشتر این مهم عملیاتی شود.

وی با بیان این که دولت از انتقاد استقبال می کند، افزود: مطمئن هستم که همدلی و همزبانی میان دولت و ملت پیاده می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان این که بسیاری از مسایل منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست، ادامه داد: این افتخار ما است که نیروهای امنیتی و نظامی از حرم آل الله در مقابل افراطی گری دفاع می کنند.

وی نسبت به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در سال آینده ابراز امیدواری کرد و گفت: تلاش ما این است که با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری همبستگی قوای سه گانه حفظ و مشکلات مردم حل شود.

دکتر واعظی با بیان این که تا نیمه شعبان اینترنت پرسرعت روستایی 1900 روستای کرمان به بهره برداری می رسد، ادامه داد: اینترنت پرسرعت در سلامت الکترونیک، آموزش الکترونیک و جلوگیری از رفت و آمدهای بیهوده بسیار حایز اهمیت است.

وی افزود: موضوع توسعه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در کرمان به جد پیگیری شده و وحدت رویه در توسعه این استان وجود دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: عزم مردم در ساخت مملکت در شرایط جدید جدی است و در بین 80 درصد مردم فضای امیدواری برای حل مشکلات حاکم است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های ارتباطاتی استان گفت: آمادگی داریم ابر اطلاعاتی را به استان کرمان بیاوریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-04 21:52

افزودن دیدگاه جدید