کد مطلب: 

184351
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

می‌خواهند دارایی مخابرات را به زور پس بگیرند

مصطفی سیدهاشمی، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با اعلام اینکه 12 سال است تعرفه‌های مخابرات افزایش نیافته است، گفت: علی‌رغم این مسئله، سرمایه‌گذاری در مخابرات متوقف نشده است.
می‌خواهند دارایی مخابرات را به زور پس بگیرند

به گزارش سیتنا، مصطفی سیدهاشمی در مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی استان آذربایجان شرقی، گفت: سرمایه‌گذاری طرح‌های امروز توسط مخابرات به 140 میلیارد تومان بالغ می‌گردد. همچنین از سال 82 تاکنون در طول 12 سال، نه تنها مبلغ تعرفه‌های مخابراتی افزایش نداشته، بلکه کاهش هم یافته است. در حالی که تعرفه‌های دیگر تماما و گاهی تا چندین برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تمام اقساط مربوط به خرید مخابرات به موقع پرداخت شده است، ادامه داد: تا کنون بیش از 7 هزار میلیارد تومان به سازمان خصوصی‌سازی پرداخته‌ایم و این در حالی است که از محل از تماس‌های تلفن ثابت حتی یک ریال هم به حساب مخابرات بر نمی‌گردد.

وی ادامه داد: 17 سال پیش قیمت واگذاری هر خط تلفن ثابت 50 هزار تومان بود و اکنون نیز همان 50 هزار تومان است.

ماده 17 قانون برنامه ششم توسعه خلاف قانون است

سیدهاشمی در بخش دیگری از سخنان خود ماده هفده قانون برنامه ششم توسعه را خلاف قانون دانست و گفت: امروز بحث بازگرداندن سیم مسی و حوضچه‌های مخابراتی را در ماده 17 قانون برنامه ششم توسعه مطرح کرده‌اند، در صورتی که پول این شبکه توسط مخابرات پرداخت شده است. می‌خواهند دارایی مخابرات را به زور پس بگیرند و این با وظیفه حاکمیتی وزارت ارتباطات مغایر است.

دولت باید از بخش خصوصی حمایت کند

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه تعرفه‌های مخابراتی افزایش نیافته و در مقابل پرداختی‌ها به دولت افزایش یافته است گفت: دولت باید راستای پیاده سازی و اجرای کامل اصل 44 قانون اساسی از خصوصی سازی و بخش خصوصی حمایت کند.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران  80 هزار کارمند رسمی  و 230 هزار کارمند غیر رسمی دارد، تاکید کرد که پرداخت کارانه به کارکنان بر اساس میزان کارایی صورت می‌گیرد.

شبکه IPTV مخابرات، 21 بهمن راه اندازی و افتتاح می شود

سیدهاشمی همچنین از افتتاح شبکه IPTV مخابرات در روز 21 بهمن ماه خبر داد و گفت: با افتتاح شبکه IPTV مخابرات، صدها خدمت تلویزیون تعاملی بر روی این شبکه به مردم کشور اهدا می‌شود.

وی در خصوص مشخصات و ویژگی‌های این شبکه افزود: این شبکه یک تلویزیون را در هر خانه به خانواده می‌دهد تا صدها خدمت را بر روی آن دریافت کنند. این یک خدمت بزرگ است که 32 هزار فیلم توسط این تلویزیون تعاملی هدیه می‌شود. تمام سخنرانی‌های مقام معظم رهبری، آموزش‌های مختلف درسی و دانشگاهی در منزل، قصه‌گویی، تعامل در عرصه‌های آموزشی و... از خدمات دیگر این سرویس است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با تشریح اهمیت افتتاح پروژه ویدئو کنفرانس یکپارچه سراسر کشور نیز گفت: هدف از اجرای این پروژه، ارایه خدمات با کیفیتی است که هر شخصی می‌تواند در دفتر خود اشخاصی که در دفاتر دیگری مستقر با بالاتی کیفیت ارتباط تصویری برقرار کند.

وی با تاکید بر امنیت شبکه و افزایش ضریب ایمنی در آن  اظهار داشت: پروژه‌هایی که امروز با تلاش همکاران در حوزه های مختلف  افتتاح شده است از نظر امنیتی به تایید کامل است و  با بهره برداری از پروژه SLA در آینده، امنیت شبکه بیش از پیش تضمین می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.5 (8 رای)
سیتنا 5
2016-02-03 16:50

افزودن دیدگاه جدید