کد مطلب: 

184334
دکتر واعظی در نشستی با مدیران ICT استان فارس:

در گذشته به حوزه‌ی "فناوری اطلاعات و ارتباطات" توجه مورد نیاز نشده است

ویزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: مردم و نظام انتظار دارند به حوزه ICT و توسعه زیرساخت های ارتباطی توجه ویژه ای داشته باشیم، زیرا در گذشته به این حوزه توجه مورد نیاز نشده است.
در گذشته به حوزه‌ی "فناوری اطلاعات و ارتباطات" توجه مورد نیاز نشده است

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با سفر به استان فارس در نشستی صمیمی با همکاران خود در این استان، اظهار کرد: به دنبال حل مسایل همکاران هستیم و به تدریج در جهت رفع آن ها حرکت می کنیم.

ویبا تأکید بر انتظار نظام و جامعه از حوزه ICT، گفت: مردم و نظام انتظار دارند به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه زیرساخت های ارتباطی توجه ویژه ای داشته باشیم، زیرا در گذشته به این حوزه توجه مورد نیاز نشده است.

دکتر واعظی با تأکید بر ارایه خدمات با کیفیت به مردم جهت جلب رضایت بیشتر آن ها، خاطرنشان کرد: این که خدمتگزار مردم هستیم برای ما یک افتخار به حساب می آید.

وی همچنین با استقبال از نظرات ارایه شده، از برنامه ریزی جهت تجمیع ساختمان اداری ادارات استان فارس با هماهنگی شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد.

گفتنی است، در این دیدار نمایندگان شرکت ها و سازمان های وابسته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بیان نظرات و مسایل خود پرداختند؛ همچنین در پایان معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص مسایل مطرح شده توضیحاتی ارایه دادند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-03 13:49

افزودن دیدگاه جدید