کد مطلب: 

184284
واعظی در دیدار با مدیران حوزه‌ی ICT استان قم:

اعتقاد دولت آن است که هر جا که انحصار باشد فساد آفرین است

همزمان با آغاز دهه فجر و سفر استانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان قم، نشست صمیمی وی با کارکنان، کارشناسان و مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزبانی اداره کل پست استان برگزار شد.
اعتقاد دولت آن است که هر جا که انحصار باشد فساد آفرین است

به گزارش سیتنا، در ابتدای این جلسه نمایندگان شرکت پست، ارتباطات زیرساخت، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دیدگاههای خود را مطرح کردند و در ادامه دکتر واعظی، با تاکید بر تلاش برای خدمت به مردم در هر رده سازمانی، گفت: اگر هر کس در هر جایگاهی کار خود را به درستی انجام دهد توسعه و پیشرفت در پی خواهد داشت.

وی با بیان این که اگر پیام دینی همراه با آبادانی و رفاه باشد، تاثیرگذارتر است، افزود: لازم است در مواجهه با فناوری از دنیا عقب نمانیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر توسعه پست لجستیک در استان قم به دلیل موقعیت آن تاکید کرد و افزود: پست می تواند با بهره گیری از تجارت الکترونیک، خدمات بهتری به مردم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه لازم است پست بانک به عنوان بانک تخصصیICT مطرح باشد، ادامه داد: این بانک می تواند در ایجاد خرده بانکداری اشتغال و رونق کسب و کار موثر باشد.

واعظی تصریح کرد: اعتقاد دولت آن است که هر جا که انحصار باشد فساد آفرین است. نقش دولت باید سیاستگذاری، حامی و ناظر باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: با بهره گیری از تکنولوژی ها به دنبال ایجاد فضای رقابتی و خدمت رسانی بهتر هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-02 00:27

افزودن دیدگاه جدید