کد مطلب: 

184250

هدایا و تخفیف‌های ویژه‌ی رایتل به مناسبت دهه فجر

روابط عمومی رایتل از ارائه‌ی هدایا و تخفیف‌های بی‌نظیر این اپراتور برای مشترکین فعلی و جدید خود به مناسبت دهه فجر خبر داد.
هدایا و تخفیف‌های ویژه‌ی رایتل به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرنگار سیتنا، این اپراتور به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی هدایا و تخفیف‌های بی‌نظیری برای مشترکین فعلی و افرادی که قصد پیوستن به خانواده رایتل را دارند در نظر گرفته است.

بر اساس این خبر، افرادی که تمایل به خرید سیم‌کارت دایمی را دارند می‌توانند در این ایام با 50 درصد تخفیف و از طریق طرح انتخاب شماره، شماره دایمی دلخواه خود را تنها با پرداخت 60 هزار تومان انتخاب و خریداری کرده و از هدایای بسته آغازین نیز بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به خرید سیم‌کارت اعتباری نیز می‌توانند سیم‌کارت اعتباری ویژه دهه فجر را با 75 درصد تخفیف، با قیمت 5 هزار تومان و امکان استفاده از بسته آغازین 180 روزه تهیه نمایند.

همچنین افرادی که تمایل به خرید سیم‌کارت دیتا دارند هم می‌توانند این سیم‌کارت را به همراه بسته‌های آغازین بلند مدت 180 و یا 365 روزه و با تخفیف 50 درصد خریداری کنند.

جزییات این بسته‌ها در صفحه طرح ویژه دهه فجر قابل مشاهده است.

علاوه بر تخفیف‌های ویژه مشترکین جدید، رایتل هدایای متنوعی نیز برای مشترکین فعلی خود در نظر گرفته است که بر این اساس برای تمامی مشترکین فعال رایتل (استفاده از سیم‌کارت در بازه زمانی 12 تا 22 بهمن ملاک فعال بودن است) بسته اینترنت شبانه با حجم 10 گیگابایت و اعتبار 7 روز فعال خواهد شد و مشترک می‌توانند از ساعت 2:00 بامداد روز 24 بهمن ماه ساعت 8:00 صبح تا تاریخ 30 بهمن از این هدیه استفاده کند.

همچنین مشترکین فعلی رایتل می‌توانند از تخفیف 20 تا 50 درصدی خرید مودم‌های 3G و 4G رایتل در این ایام بهره‌مند شوند و مودم‌های دانگل و رای فای نسل 3 و 4 رایتل را خریداری کنند.

لازم به ذکر است هر مشترک تنها یک بار و از طریق مراجعه به سایت رایتل و بخش مدیریت حساب می‌تواند حداکثر یک دانگل و یک مودم رای‌فای خریداری کند که جزییات آن در صفحه طرح ویژه دهه فجر قابل مشاهده است.

همچنین برای تمامی مشترکین فعلی و جدید کد راینواز رایگان ارسال خواهد شد و مشترکان می‌توانند در صورت تمایل نسبت به فعالسازی آن اقدام نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-01 11:45

دیدگاه‌ها

تصویر تینا
سلام اگ میشه ج بدید،من بسته اینترنتی دارم خودم،این هدیه دهه فجر رو اگ فعال کنم از اینترنت خودم میره بعد اینو استفاده میکنه?!چیکار کنم از اینترنت خودم نره،امکانش هست?!
ارسال شده توسط تینا در 22 بهمن 94 - 20:09
تصویر abedin
سلام 10 گیگ شبانه رو دریافت کردم اما استفاده نمیشه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
ارسال شده توسط abedin در 20 بهمن 94 - 10:15
تصویر nathan
سلام من این بسته ۱۰ گیگ دهه فجرو دریافت کردم ولی اصلا نمیشه ازش استفاده کرد اصلا از خجمش کم نمیشه از ساعت دو شب ب بعدم میشینم پاش انگار هیچ ممنون میشم جواب بدین
ارسال شده توسط nathan در 18 بهمن 94 - 04:29

افزودن دیدگاه جدید