کد مطلب: 

184234
مدیرعامل رایتل در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اعلام کرد:

پوشش 4G رایتل در تهران، کرج و بوشهر با 270 آنتن/ رایتل دارای گسترده‌ترین پوشش شبکه‌ی 3G در کشور است

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه، گفت: در حال حاضر توانسته‌ایم شهرهای تهران، کرج و بوشهر را تحت پوشش شبکه‌ی 4G رایتل قرار دهیم و در مجموع بالغ بر 270 آنتن‌ نسل چهارم در این شهرها نصب کرده‌ایم که از این تعداد بالغ بر 130 آنتن در تهران نصب شده است.
پوشش 4G رایتل در تهران، کرج و بوشهر با 270 آنتن/ رایتل دارای گسترده‌ترین پوشش شبکه‌ی 3G در کشور است

مهندس سید مجید صدری در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا (citna.ir)، در خصوص وضعیت توسعه‌ی شبکه‌ی 4G رایتل، گفت: برنامه‌ی ما بر آن است که تا پایان سال جاری در 15 شهر نسل چهارم را ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با مجوز موقتی که از طرف سازمان تنظیم مقررات به ما داده شده است توانسته‌ایم شهرهای تهران، کرج و بوشهر را تحت پوشش شبکه‌ی 4G رایتل قرار دهیم.

وی ادامه داد: در مجموع بالغ بر 270 آنتن‌ نسل چهارم در این شهرها نصب کرده‌ایم که از این تعداد بالغ بر 130 آنتن در تهران نصب شده است.

مدیرعامل رایتل در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر وجه تمایز این اپراتور با سایر رقبا نیز گفت: اولین تفاوت رایتل با سایرین این است که شبکه‌ی ما مبتنی بر 3G به بالاست و این در حالی است که شبکه‌ی سایر اپراتورها تلفیقی از 3G ، 2G و در حال حاضر نیز 4G است.

وی ادامه داد: دیگر تفاوت رایتل با سایر رقبا این است که رایتل گسترده‌ترین پوشش شبکه‌ی نسل سوم را در کشور داراست و ما 445 شهر کشور را تحت پوشش شبکه‌ی 3G قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-01 01:21

افزودن دیدگاه جدید