کد مطلب: 

184203

توسعه ارتباطات روستایی موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت استان‌های مرزی اظهار کرد: امروز شاهد توسعه ارتباطات روستایی هستیم که موجب پیشرفت و ارتقای اقتصادی آنها خواهد شد.
توسعه ارتباطات روستایی موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح اینترنت وای فای 1361 روستای استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: دولت افتخار دارد که بیشترین رای را از این استان دریافت کرده است و آباد کردن این استان وظیفه دولت خواهد بود.

دکتر واعظی اظهار کرد:‌ در این استان مرزی وجود امنیت در اولویت است، زیرا اگر این امنیت وجود نداشته باشد توسعه و اجرای پروژه‌های امروزی امکان پذیر نخواهد بود.

وی تاکید کرد: با ایجاد امنیت توسط دولت و مردم این استان امروز شاهد شکوفایی اقتصادی آن هستیم و نمودار این استان از این توسعه در حوزه‌های مختلف سخن می‌گوید.

وزیر ارتباطات  و فناوری اطلاعات همچنین افزود: این توسعه زمان تحریم‌ها اتفاق افتاد و دولت نگذاشت که تحریم‌ها فاصله ای بین قول و عمل دولت ایجاد کند.

دکتر واعظی گفت:‌ استان‌های مرزی مسئولیت دولت را افزایش می‌دهد و امروز شاهد تحقق شعاری هستیم که توسط مقام معظم رهبری انتخاب شد و با همدلی و همزبانی موجب توسعه روزافزون استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

وی با اشاره به موفقیت در بحت برجام گفت: با تلاش دولت توانستیم وجهه اصلی مردم کشور را به جهانیان نشان داده و این ثمره حمایت مردم از دولت منتخب آنها بود.

وی همچنین تاکید کرد:‌ همانطور که دولت تصمیم گرفت در مسائل بین‌المللی تلاش مضاعف کند در تلاش است تا مسائل اقتصادی نیز هر چه سریعتر به موفقیت برسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سال 95 سال شکوفایی اقتصادی خواهد بود و باید کسب و کار و توسعه اقتصادی رونق بیشتری پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: همواره فکر دولت به این سمت است که روستاهای کشور شاهد محرومیت‌های گذشته نباشند و توجه به پیشرفت و توسعه آنها مقدمه پیشرفت و توسعه کشور است .

دکتر واعظی با اشاره به افتتاح پروژه اینترنت پرسرعت 1361 روستا در سیستان و بلوچستان گفت: برای افزایش پهنای باند و افزایش ارتقای شبکه‌ای استان حدود 3390 میلیارد ریال در 7 ماه گذشته سرمایه‌گذاری شد که امروز شاهد این افتتاح بزرگ باشیم.

وی در پایان گفت: دولت در گامهای بعدی به ویژه توسعه روستایی می‌تواند با حمایت مردم و بخش خصوصی به وعده‌های خود عمل کرده و شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگتری در بخش روستایی کشور باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-30 17:48

افزودن دیدگاه جدید