کد مطلب: 

183670

برگزاری اولین مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه شریف

اولین مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه شریف با عنوان شریف کدکاپ برگزار می شود.
برگزاری اولین مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه شریف

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، روابط عمومی شریف کدکاپ در مطلب ارسالی برای سیتنا آورده است:

کدکاپ چیست؟
کدکاپ یک مسابقه‌ی برنامه‌نویسی است، اما این همه‌ی آن نیست!
این مسابقه در سطح کشور برگزار می‌شود و هدف آن ترویج دانش برنامه‌نویسی و تشویق افراد مخلتف در جامعه به یادگیری و استفاده‌ از زبان‌های برنامه‌نویسی است.

ما در کد‌کاپ سعی می‌کنیم تا با ایجاد رقابتی سال و هیجان‌انگیز، شما را به سوی کسب مهارت برنامه‌نویسی سوق دهیم!

شما با شرکت در این مسابقه‌، ضمن رقابت در یک لیگ برنامه‌نویسی و دریافت جوایز ارزنده، از برنامه‌های آزموشی آن نیز می‌توانید بهره ببرید و به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای تبدیل شوید!

چه کسانی می توانند در کدکاپ شرکت نمایند؟
همه‌ی افراد برنامه‌نویس و یا علاقه‌مند به یادگیری برنامه‌نویسی می‌توانند در مسابقه‌ی کدکاپ شرکت کنند. سوالات در سطح‌های مختلف از آسان به سخت سطح‌بندی شده‌اند و زمینه‌ی پیشرفت مخاطبان با حل سوال‌های ساده و آمادگی برای سوال‌ها سخت فراهم شده است.

کدکاپ شرایط را برای حضور کسانی که دانش برنامه‌نویسی‌شان کم بوده و می خواهند بر مهارت برنامه‌نویسی‌شان بیفزایند نیز فراهم می‌کند و آن‌ها را برای حضور در مسابقات بعدی و همچنین آمادگی برای محیط کاری برنامه‌نویسی آماده می‌کند.

بالابردن مهارت حل مساله
یکی از مهم‌ترین مهارت‌های مورد نیاز یک فرد در زندگی فردی و اجتماعی‌اش، مهارت حل مسئله است. راه‌های مختلفی برای کسب این مهارت وجود دارد که یکی از موثرترین راه‌ها افزایش این مهارت از طریق برنامه‌نویسی است. ما قصد داریم در کد‌کاپ به ترویج فرهنگ برنامه‌نویسی بپردازیم و با رو به رو کردن شما با مسائل با سطح سختی متفاوت، توانایی شما در حل مسئله و برنامه نویسی را افزایش دهیم.

زبان‌های برنامه‌نویسی
در این مسابقات از زبان‌های Python, C, C++, Java پشتیبانی می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند به وسیله‌ی هر کدام از زبان های ذکر شده در مسابقات شرکت‌کنند. همچنین با توجه به اینکه این مسابقات از تعداد زیادی مسابقه تشکیل شده‌است، این امکان وجود دارد که برای هر مسابقه از هر چند زبان برنامه‌نویسی که لازم است استفاده کنند.

سطح مسابقات
هر مسابقه از تعدادی سوال تشکیل می‌شود که این سوالات از آسان به سخت دسته‌بندی می‌شوند. همراه با پیشرفت مسابقات، انتظار می‌رود توانایی برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان بیشتر شود، بنابراین سطح کلی سوالات نیز بالاتر می‌رود.

برای کسب اطلاعات تکمیلی به آدرس www.codecup.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-10 17:59

افزودن دیدگاه جدید