کد مطلب: 

183647

بررسی اخلاق حرفه‌ای روابط عمومی و رسانه در نشست انجمن متخصصان روابط عمومی یزد

دکتر محمد مهدی فرقانی رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر مهدخت بروجردی علوی روز چهارشنبه 30 دی ماه در نشست علمی انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد حضور می‌یابند.
بررسی اخلاق حرفه‌ای روابط عمومی و رسانه در نشست انجمن متخصصان روابط عمومی یزد

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمد امامی مدیرعامل انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این نشست که با همکاری دانشگاه یزد و انجمن برگزار می‌شود، دکتر فرقانی استاد ارتباطات به بیان مسئولیت‌ اجتماعی روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌پردازد و دکتر بروجردی علوی اخلاق حرفه‌ای روابط عمومی‌ را مطرح خواهد کرد.

وی همچنین گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد و با حضور دکتر فرقانی و دکتر بروجردی روز پنجشنبه این هفته دو کارگاه تخصصی برای مدیران و فعالان مطبوعات استان یزد با موضوع شیوه نگارش در مطبوعات و خبر و گزارش با رویکرد مطبوعات محلی ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه یکم بهمن ماه در مجتمع امام علی برگزار می‌شود.

امامی افزود: حضور دکتر فرقانی در جمع مدیران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد و بررسی جایگاه ارتباطات توسعه در برنامه‌های توسعه استان از جمله برنامه‌ّهایی است که با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد در روز چهارشنبه این هفته صورت خواهد گرفت.

شایان یادآوری است؛ این انجمن از فعالان روابط عمومی استان و نیز فعالان رسانه و نیز علاقه مندان به موضوع یاد شده برای حضور در نشست علمی دعوت به عمل آورده است. این نشست علمی ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه 30 دی ماه در پردیس دانشگاه یزد واقع در ابتدای بلوار طالقانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-10 03:09

افزودن دیدگاه جدید