کد مطلب: 

183373
آغاز تجاری سازی شبکه نسل چهارم رایتل؛

چتر 4G رایتل در 15 شهر اصلی برای 500 هزار مشترک تا پایان امسال باز می‌شود

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه با اشاره به راه‌اندازی نسل چهارم در تهران، کرج، کیش و سایر شهرهای اصلی کشور، گفت: تا پایان سال 500 سایت LTE در 15 شهر اصلی کشور فعال خواهد شد و 500 هزار مشترک را تحت پوشش قرار خواهیم داد.
چتر 4G رایتل در 15 شهر اصلی برای 500 هزار مشترک تا پایان امسال باز می‌شود

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری در گفت‌وگو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم با تاکید بر تجاری سازی رایتل، گفته بود: 4G رایتل در تهران، کرج و کیش راه اندازی شده و تا پایان سال 500 سایت LTE در 15 شهر اصلی کشور فعال خواهد شد و 500 هزار مشترک تحت پوشش این شبکه خواهند بود.

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه همچنین از افزایش تعداد سایت های این اپراتور به 4500 عدد تا پایان سال خبر داد و با بیان اینکه افزایش کیفیت سرویس ها باید در اولویت کاری اپراتورها قرار گیرد، تصریح کرد: بیشترین درآمد اپراتورهای دیگر مربوط به مکالمه است، ولی بیشتر هدف گذاری ما بر روی جذب مشترک دیتا است، ما نیز به عنوان اپراتور وظیفه داریم  کیفیت سرویس هایمان  را افزایش دهیم و از طرفی قیمت ها نیز مناسب باشد تا در سبد خانوارها جا بگیرد.

مدیر عامل رایتل با بیان اینکه 412 شهر را تحت پوشش شبکه دیتای 3G داریم، ابراز کرد: هیچ کدام از اپراتورها این قابلیت را ندارند هر چند ممکن است دیتای آنها در هزار شهر با تکنولوژی 2G باشد اما شبکه پایه رایتل بر پایه 3G است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

صدری در عین حال تاکید کرد:  ما در حال حاضر همچنان در حال ادامه روند توسعه برای سایت ها و شبکه رایتل هستیم و طبق برنامه مدون این اپراتور، توسعه ما در حال انجام است و طبق برنامه در این زمینه پیش می‌رویم.

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه با بیان اینکه فرکانس فعلی که برای پیاده سازی نسل چهارم تلفن همراه به رایتل اختصاص یافته باند فرکانسی 1800 مگاهرتز است، گفت: البته در پروانه جدیدی که برای ارتقای پروانه خواهیم گرفت، باند فرکانسی 2600 مگاهرتز به ما تعلق خواهد گرفت، که  هم اکنون اقدامات مربوط به آن در کمیسیون تنظیم مقررات انجام شده و کارهای الحاقیه آن نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-03 21:59

افزودن دیدگاه جدید