کد مطلب: 

183199

ورود «عمو قناد» به عرصه ساخت بازی‌های رایانه‌ای!

بازی «بال‌های تاریک» طی مراسمی توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگی در فرهنگ‌سرای اندیشه رونمایی شد.
ورود «عمو قناد» به عرصه ساخت بازی‌های رایانه‌ای!

به گزارش سیتنا، بازی بال‌های تاریک به تهیه‌کنندگی «مجید قناد» هنرمند کشورمان ساخته شده و قرار است تا اواسط دی ماه ابتدا برای تلفن‌های همراه و سپس در آینده نزدیک برای رایانه‌های شخصی عرضه شود.

مجید قناد ضمن رونمایی از این بازی با اشاره به مخاطرات استفاده از بازی‌های غیرمجاز در کشورمان، گفت: خانواده‌ها باید با حمایت از بازی‌های ویدئویی بومی علاوه بر کمک به این هنر-صنعت و شکوفایی جوانان بااستعداد در این حوزه، فرزندان خود را از چنین مخاطراتی دور کنند.

تهیه‌کننده بازی بال‌های تاریک ضمن تشکر از حمایت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه این هنر-صنعت از صاحبان سرمایه و خیرین خواست تا در این حرکت فرهنگی سهیم شوند و تولید بازی‌های ویدئویی بومی که بزرگ‌ترین نقش در اوقات فراغت فرزندان ما را ایفا می‌کند، جدی بگیرند.

«سامان کاظمی»، نویسنده و کارگردان این اثر با تشریح جزئیاتی از نحوه ساخت این بازی گفت: عنوان سینمایی‌ترین بازی ایرانی به دلیل وجود بیش از 60 دقیقه میان‌پرده سینمایی در بازی است که شش صداپیشه مطرح سینما و تلویزیون در تولید و صداگذاری این میان‌پرده‌ها ایفای نقش کرده‌اند.

کاظمی ادامه داد: برخلاف تصور عموم بازی‌بازان نسبت به ساده بودن و کوتاهی بازی‌های ایرانی، بازی بال‌های تاریک عنوانی چالشی است به‌طوری که معماهای سختی در پیش‌روی بازی‌باز قرار دارد.

کارگردان بازی بال‌های تاریک گفت: این بازی در سایت «اسلاید دی‌بی» که مرجعی بین‌المللی برای جذب نظرات مخاطبان است، توانست در بین 50 بازی برتر سال 2015 از دیدگاه مخاطبان قرار گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-30 01:09

افزودن دیدگاه جدید