کد مطلب: 

183162

ارزش سهام مخابرات در بورس حفظ شده است

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: بسیاری از بنگاه های اقتصادی در بازار بورس، در اثر کاهش ارزش سهام، جایگاه خود را از دست دادند، اما مخابرات، تنها شرکت بورسی ست که در این دوران، همواره جایگاه خود را حفظ کرده است.
ارزش سهام مخابرات در بورس حفظ شده است

به گزارش خبرنگار سیتنا، مصطفی سیدهاشمی افزود: رکود اقتصادی حاکم بر کشور، روی تحقق EPS پیش بینی شده ی تمامی بنگاه های اقتصادی تأثیر منفی گذاشته، اما خوشبختانه، شرکت مخابرات ایران توانسته در این رکود، بدون کسب شاخص منفی، با تحقق EPS خود، همواره جایگاه خود را حفظ کند.

وی گفت: تورم و رکود، دو بیماری ست که گریبان گیر اقتصاد کشور شده که تمامی بنگاه های اقتصادی را متأثر ساخته است.

وی در ادامه افزود: از نظر علم اقتصاد ، مدت زمان خروج از تورم دو سال است اما خروج از رکود اقتصادی مدت پنج سال طول می کشد، شرکت مخابرات ایران هم یک بنگاه اقتصادی بزرگی ست که مانند سایر دستگاه ها، تحت تأثیر این رکود قرار گرفته است، اما، با تلاش مستمر، توانسته در این شرایط نامطلوب، جایگاه خود را حفظ کند.

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران به بیان اهمیت نیروی انسانی نزد شرکت پرداخت و خاطرنشان کرد: با وجود این مشکلات، فشارها و پایان تعهد پنج ساله حفظ نیروی انسانی، نه تنها،حتی یک نفر را تعدیل نکردیم، بلکه، توانستیم باز هم نیرو جذب کنیم، این رویکرد، نشان از اهمیت نیروی انسانی نزد هیأت مدیره شرکت دارد.

سید هاشمی در ادامه، بازنشستگی بیش از 8 هزار نفر در دو سال اخیر را افتخار بزرگی برای مخابرات دانست و افزود: یکی از افتخارات ما این بود که توانستیم، حدود 8 هزار نفر واجد شرایط بازنشستگی را با یک پاداش مناسب، بدرقه کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-28 16:09

دیدگاه‌ها

تصویر حمید
چه کنیم با این همه افتخار بزک نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد از یکسو جناب سید هاشمی انتظار دارند دولت به فکر مخابرات باشد تا مانند صنعت خودرو از بین نرود و میفرمایند تعرفه مکالمه را چند برابر کنید چون مخابرات سیر نمیشود و گرسنه میمیرد اکنون هم افتخار دارند که هنوز نمرده است. چطور است ملت بمیرند تا مخابرات گران بیصرفه بماند و برای این منظور انتظار دارند همه سرویس های جدید تعطیل شود تا مخابرات SMS بفروشد و تلفن هندلی هم راه اندازی کند تا زیان نبیند
ارسال شده توسط حمید در 10 دى 94 - 19:33

افزودن دیدگاه جدید