کد مطلب: 

183149

حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید از کسب و کارهای فناوری اطلاعات در شهرهای دورافتاده

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با مهم خواندن کسب و کارهای مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: الویت حمایت ما شهرهای دور افتاده و کوچک است.
حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید از کسب و کارهای فناوری اطلاعات در شهرهای دورافتاده

به گزارش خبرنگار سیتنا، اصغر نواله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید با اعلام حمایت از کسب و کار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: یکی از بخش‌هایی که در توسعه کسب و کار نقش موثرتری نسبت به بخش‌های دیگر دارد کسب و کار مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: این کسب و کارها از کسب و کارهای خرد و کوچک ایجاد می‌شوند و در مراحل مختلف زمانی توسعه پیدا می‌کنند.

نوراله زاده تأکید کرد: با تحلیل و مورد بررسی قرار دادن کسب و کارهای مختلف به این نکته می توان پی برد که عمده کسب و کارها یا نرم افزارهای بزرگ در این حوزه توانسته اند بازار بزرگی را ایجاد کنند و سهم بزرگی در تجارت روز بدست آورند همانطور که گفته شد این موارد از کسب و کار کوچک شروع کردند و با توسعه، امروز به جایگاهی رسیدند که بخش زیادی از درآمد دنیا را مربوط به حوزه ICT کرده‌اند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خاطرنشان کرد: ما نیز با توجه به اینکه صندوق، دانش لازم را برای ورود به این حوزه نداشت و در مقابل ضرورت ورود به این بخش احساس می کردیم، برنامه ریزی کردیم تا از توانایی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این حوزه استفاده کنیم.

نوراله زاده همچنین گفت: تصور ما این است که می‌توانیم با تسلط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این حوزه کار مشترکی را انجام دهیم که توسعه زیادی در این بخش شکل گیرد و این تصمیم نیاز به مکان خاصی هم ندارد زیرا اولویت ما حمایت مالی از کسب و کارهایی است که در مناطق روستایی و شهرهای کوجک شکل می‌گیرند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید متذکر شد: این حوزه یکی از بخش‌هایی است که با رسالت مربوط به صندوق ارتباط مستقیم دارد و ما می‌توانیم در کنار این اقدامات از پروژه‌های بزرگ  در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت کنیم؛ لازم به ذکر است نقطه استقرار این پروژه‌ها برای ما اهیمتی ندارد.

نوراله زاده در پایان با بیان اینکه فارغ التحصیلان زیادی در این حوزه وجود دارد گفت: امیدواریم که حضور صندوق در این حوزه بتواند موجب توسعه و پیشرفت کسب و کارهای مبتنی بر ICT شود در آینده ای نزدیک شود.

گفتنی است؛ توافقنامه همکاری بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صندوق کارآفرینی امید در جهت توسعه کسب و کار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-28 12:55

افزودن دیدگاه جدید