کد مطلب: 

183115
واعظی در سومین نشست فعالان بخش فاوا:

بخش خصوصی حوزه فاوا فقط منتظر حمایت های دولتی نباشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت همواره حامی بخش خصوصی و خواستار حضور این بخش در فاوا است و به هیچ عنوان جای این بخش را نخواهد گرفت.
بخش خصوصی حوزه فاوا فقط منتظر حمایت های دولتی نباشد

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سومین نشست فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در محل پژوهشگاه وزارت ارتباطات، اظهار کرد: عزم دولت برای فعال تر شدن بخش خصوصی جدی است و با جدیت از این بخش حمایت خواهد کرد.

دکتر واعظی گفت: اراده دولت برای فعال شدن بخش خصوصی این نیست که فقط پول تزریق کند و همه کارها را خود انجام دهد بلکه بخش خصوصی باید فعالیت های خود را به موازات عملکرد دولت افزایش دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: بخش های خصوصی باید با تقویت یکدیگر قوی تر عمل کنند و فقط منتظر حمایت های دولتی نباشند.

لازم به ذکر است یافته های منتشر شده از مرکز آمار ایران در شهریورماه امسال نشان می دهد سهم بخش خصوصی از اشتغال ایجاد شده در کشور به نزدیک ٨۴ درصد افزایش یافته است. به این ترتیب بخش عمومی و دولتی ١۶ درصد اشتغال ایران را در دست دارند.

سومین نشست فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پژوهشگاه وزارت ارتباطات برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-27 10:26

افزودن دیدگاه جدید