کد مطلب: 

1831

190 پاسخگوی شهروندان تهرانی در زمینه تلفن ثابت

واحد ارتباط مردمی 190 دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران در ایام نوروز پاسخگوی شهروندان تهران در زمینه تلفن ثابت است.

 

به گزارش سیتنا، آیت بذرافشان رییس اداره تحقیقات و مطالعات اجتماعی و ارتباطات مردمی شرکت مخابرات استان تهران افزود: کارکنان واحد ارتباط مردمی 190 در ایام نوروز ، آماده پاسخگویی به سوالات،‌ انتقادات و دریافت نظر و پیشنهاد‌های شهروندان   عزیز در زمینه تلفن ثابت خواهند بود.

 

وی درخصوص عملکرد سال 1390 این واحد اظهار داشت: در یکسال گذشته این واحد به پنج میلیون و 957 هزار تماس‌های مردمی پاسخگویی کرده که بطور متوسط در تهران هرماه 496 هزار و 417 مورد تماس مردم پاسخگویی شده است.

 

وی افزود:‌ در سال گذشته علاوه بر تماس‌های فوق تعداد 52 هزار و 789 مورد تماس مردمی توسط کارشناسان این واحد مورد پیگیری قرار گرفته است.

 

بذرافشان در مورد مهم ترین سوالات و درخواست‌های گفت: موضوعات 1818،‌ خدمات الکترونیک،‌ توزیع قبوض و سرویس اینترنت پرسرعت ADSL‌ به ترتیب بیشترین پرسش‌های مردم برای دریافت اطلاعات از واحد 190 در سال گذشته بوده است.

 

بذرافشان همچنین به عملکرد واحد ارتباط مردمی 190 استان البرز اشاره کرد و تصریح کرد: در استان البرز در سال گذشته حدود یک میلیون و 399 هزار تماس با این واحد در زمینه تلفن ثابت گرفته شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-03-18 08:07

افزودن دیدگاه جدید