کد مطلب: 

183037

فروش بردگان جنسی ایزدی از طریق واتس آپ

گزارش ها حاکی است تروریستهای تکفیری صهیونیستی داعش زنان آواره ایزدی و دختران کم سن و سال آنها را در شبکه های داخل ترکیه خرید و فروش می کنند.
فروش بردگان جنسی ایزدی از طریق واتس آپ

به گزارش سیتنا به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، بیش از بیست هزار اقلیت کرد ایزدی از کوهستانهای سنجار عراق در سال دوهزار و چهارده به ترکیه فرار کردند. سازمانهای امدادرسان در ترکیه برای آوارگان ایزدی سرپناه، غذا و دیگر مایحتاج اولیه را فراهم کرده اند.

آوارگان ایزدی در ترکیه از قتل عامها، تجاوز به عنف، آدم ربایی و فروش زنان و دختران به دست تروریستهای داعش خبر می دهند. یک زن آواره ایزدی در کنفرانس بین المللی زنان در استانبول که امسال برگزار شد، به شدت از سازمان دهندگان این کنفرانس و جامعه بین المللی به علت سکوت درباره آزار و اذیت ایزدیها انتقاد کرد.

هدیه حسین آواره ایزدی گفت: داعش پنجاه درصد از ایزدیهای عراق را ربود و هیچ کسی در این خصوص احساس مسئولیت نمی کند. آنها مردان ما را کشتند و زنان و دختران ما را ربودند. آنها دختران ما را به عنوان هدیه به یکدیگر می دادند و آنها را به عنوان برده بردند.

دسامبر دوهزار و پانزده تلویزیون ای آر جی آلمان گزارش داد که داعش چگونه از قاضی آنتپ ترکیه دختران و زنان ربوده شده ایزدی را به قیمت پانزده هزار تا بیست و پنج هزار دلار برای بردگی جنسی ، خرید و فروش می کنند. البته خانواده ها می توانند از طریق یک واسطه به همین قیمت آزادی دختران و زنان خود را از دست داعشی ها بخرند.

بر اساس گزارش این شبکه ها بخشی از این تجارت از طریق واتس اپ و دیگر شبکه های اجتماعی انجام می شود. این گزارش تاکید می کند آنچه بسیار تعجب آور است این است که شبکه های داعش در ترکیه بدون هیچ مانعی و با اطلاع کامل مقامات ترکیه فعالیت می کنند.

مدافعان حقوق بشر و گروههای مدافع حقوق زنان دولت ترکیه را به همدستی با داعش متهم می کنند و به همین علت از سازمانهای اطلاعاتی ترکیه شکایت کردند و خواستار توضیح وزیر کشور ترکیه درباره قانونی بودن این فعالیتها شدند. در همه این موارد مقامات ترکیه سکوت کرده و پاسخ نداده اند.

سلجوق ارز رئیس انجمن پزشکان ترکیه گفت، دولت ترکیه با همه اسلامگرایی خود باید این قضیه را خیلی جدی بگیرد و به سوالات پاسخ دهد. اگر دولت به سوالات مطرح شده پاسخ ندهد، این ذهنیت ایجاد می شود که دولت با داعش همکاری دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-24 12:42

افزودن دیدگاه جدید