کد مطلب: 

182823
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در الکامپ:

نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی تا یک ماه دیگر در تمام شهرهای کشور اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، گفت: در دولت تدبیر و امید، دولت الکترونیک را به عنوان زیرساخت تمام فعالیت های وجود در تأمین اجتماعی قرار دادیم و اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است تا جایی که دیتاسنتر سازمان به عنوان بزرگترین دیتاسنتر موجود در ایران شناخته شده است.
نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی تا یک ماه دیگر در تمام شهرهای کشور اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر سید تقی نوربخش، مدیرعامل تأمین اجتماعی در حاشیه بازدید از الکامپ با مهم خواندن نمایشگاه الکامپ و تأثیرات آن بر دولت گفت: الکامپ همایشی برای به نمایش گذاشتن پیشرفت دستگاه های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات است و همچنین الکترونیکی کردن فرآیندهایی که در بخش های مختلف اجرای دولت انجام می شود.

وی همچنین افزود: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سازمانی است بیشترین حجم ورودی دیتا را در خود جای داده است، که این دیتاها شامل دیتاهای هویتی، سلامتی و اقتصادی است.

نوربخش اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی به دلیل اینکه نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش درمانی تأمین اجتماعی هستند نسبت به دیگر سازمان ها مسئولیت جدی تری در اجرای دولت الکترونیک دارد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید، دولت الکترونیک را به عنوان زیرساخت تمام فعالیت های وجود در تأمین اجتماعی قرار دادیم و اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است تا جایی که دیتاسنتر سازمان به عنوان بزرگترین دیتاسنتر موجود در ایران شناخته شده است.

وی بیان کرد: در بحث ارائه خدمات، سه میلیون مراجعه کننده برای پرداخت لیست حق بیمه را در ماه کاهش دادیم که این موارد  مربوط به توسعه و پیشرفت صنعت فناوری اطلاعات در سازمان تأمین اجتماعی است.

نوربخش افزود: نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر در استان یزد به صورت پایلوت برقرار است که تا ماه دیگر این نسخه به صورت همگانی در تمام شهرها به اجرا خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پایان گفت: در ارتباط با الکامپ باید گفت این همایش بزرگ فرصتی است تا تمام دستگاه ها پیرامون دولت الکترونیک به همکاری گسترده با یکدیگر بپردازند تا بتوانیم شاهد توسعه همه جانبه دولت در بحث خدوات الکترونیک باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-17 22:34

افزودن دیدگاه جدید